بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۲۸۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵
باشگاه تراکتورسازی بر اساس لیست تونی اولیویرا دست به تغییرات نسبتا زیادی برای فصل بعد می‌زند.
 تدبیر24: باشگاه تراکتورسازی ظاهرا با تونی اولیویرا کارش را برای فصل بعد آغاز کرده و به این منظور مدیران این تیم درحال گفت‌وگو با بازیکنانی هستند که در لیست تونی قرار دارند و البته تکلیف چند بازیکن این تیم هم مشخص نیست.

از بازیکنانی که به طور قطع از تراکتورسازی جدا می‌شوند می‌توان به نام عیسی اندوی، حامد لک، مهدی کیانی، محسن دلیر و حبیب گردانی اشاره کرد و چند بازیکن هم مثل میرهانی هاشمی، شهریار شیروند و مهرداد بایرامی هم احتمالا از این تیم جدا می‌شوند.

از طرفی تراکتوری‌ها به دنبال جذب علیرضا بیرانوند هستند. این دروازه‌بان آینده‌دار نفت تهران در حال حاضر از معافیت تحصیلی استفاده می‌کند و تراکتوری‌ها به دنبال این هستند که او را برای گذراندن خدمت سربازی به این تیم بیاورند. این شرایط برای مهدی شریفی ستاره فصل گذشته سپاهان هم وجود دارد. از طرفی دیگر آندرانیک تیموریان و لوسیانو ادینیو هم ظاهرا در تراکتور ماندنی هستند. همچنین تراکتوری‌ها به دنبال جذب پریرا هم هستند هر چند که پرسپولیس هم رقیب آنها در این انتقال به شمار می‌رود.

از سویی دیگر برخی شنیده‌ها حاکی از این است که احتمال دارد هاشم بیک‌زاده راهی تراکتورسازی شود.

چند بازیکن دیگر تراکتورسازی مثل نریمان جهان و فرید کریمی هم به دلیل باقی ماندن چند ماه از دوران سربازی‌شان سال بعد هم به طور قطع در تراکتورسازی خواهند بود.

آخرین بازیکن تاثیرگذار تراکتورسازی که البته وضعیت نامعلومی دارد، فرشاد احمدزاده است که دوران خدمت سربازیش در این تیم تمام شده و با توجه به اینکه به صورت قرضی از پرسپولیس به این تیم رفته، باید دید در نهایت تراکتوری‌ها می‌توانند مدیران سرخ‌های پایتخت را قانع کنند تا این بازیکن در تبریز بماند یا اینکه احمدزاده به پرسپولیس بر می‌گردد.

نکته پایانی نقل و انتقالات تراکتورسازی، وضعیت مبهم بازیکنان سرباز این تیم مثل حمودی، عشوری و خلیل‌زاده است. مسئولان تراکتورسازی در حال تلاش هستند تا بتوانند این بازیکنان را در فصل آتی در خدمت خود داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها