بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۲۹۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳
باپیروزی دیشب تیم ملی والیبال کشورمان مقابل روسیه :
تیم ملی والیبال ایران با حمایت مردم، لطف خداوند و با تلاش کادر فنی و بازیکنان در تهران همه امتیازهای لازم را کسب خواهد کرد و با کسب پیروزی و حتی صعود...

تدبیر24 :محمدرضا داورزنی پس از پیروزی تیم ملی والیبال ایران در دومین مسابقه هفته پنجم لیگ جهانی برابر روسیه در گفتگویی عنوان کرد: تیم ایران تنها تیمی در سطح یک لیگ جهانی است که هفت امتیاز از بازی های خارج از خانه خود به دست آورده است.

به گزارش سرویس ورزشی تدبیر24 او تصریح کرد: این موضوع را برای افرادی می گویم که پس از شکست تیم ایران برابر آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی انتقاداتی را نسبت به عملکرد تیم ایران آغاز کردند.

رییس فدراسیون والیبال افزود: روند رو به رشد تیم ایران در آینده نیز بهتر خواهد شد. اساسا بازی های خارج از خانه خیلی سخت است به ویژه در کشورهایی که اختلاف ساعت زیادی با ایران دارند. 

او با بیان اینکه لهستان نیز این هفته دو مسابقه خود در آمریکا را واگذار کرد، گفت: آمریکا، لهستان و روسیه در تهران کار سختی خواهند داشت. فراموش نکنیم بازیکنان ایران با قدرت های بزرگی بازی کردند و طبیعی است که ما انتظار خاصی از آنان نداشتیم، اما دیدید که خودباوری در بازیکنان وجود دارد و علی رغم همه حرف و حدیث ها پیرامون بازیکنان و کادر فنی در هفته های سوم و چهارم لیگ جهانی، بازیکنان ایران به درستی فعل خواستن را صرف کردند.

رییس فدراسیون والیبال تصریح کرد: تیم ایران در دو مسابقه و در خانه حریف قهرمان المپیک را از پیش رو برداشت و شش امتیاز کامل گرفت. هفت امتیاز ایران در بازی های خارج از خانه تیم ایران را بیشتر به صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی امیدوار کرد.

او در پایان گفت: انشاالله تیم ملی والیبال ایران با حمایت مردم، لطف خداوند و با تلاش کادر فنی و بازیکنان در تهران همه امتیازهای لازم را کسب خواهد کرد و با کسب پیروزی و حتی صعود به مرحله بعد، دل مردم ایران را شاد و لبخند را بر روی لبان آنان خواهند نشاند که هدف نخست والیبال ایران است.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها