بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۲۹۳۸
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۹
 تدبیر24 :  رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور با تاکید بر اینکه برنامه ای برای حذف کارت سوخت در کشور وجود ندارد، گفت: کارت سوخت بر اساس یک کار زیربنایی در کشور طراحی و اجرا شده است و باید ادامه پیدا کند برهمین اساس کارت های سوخت حذف نمی شوند.
علیرضا فیض بخش در مورد ضرورت استفاده از کارت های سوخت با توجه به تک نرخی شدن بنزین و حذف سهمیه ها، افزود: ممکن است در حال حاضر استفاده از کارت های سوخت توجیهی نداشته باشد؛ اما قطعا در آینده برای استفاده از آن انگیزه هایی می توان ایجاد کرد که یکی از آنها می تواند کم کردن کارت سوخت جایگاه ها باشد تا مردم از کارت های سوخت خودشان استفاده کنند.

 
وی تاکید کرد: طراحی و اجرای کارت های سوخت در کشور با توجه به زیرساختی که فراهم شده و هزینه ای که برای این کار صرف شده است قابل توجه بوده، بر همین اساس وزارت نفت هم شدیدا برای استفاده از آن تاکید دارد.
 
وی ادامه داد: اطلاع ندارم در دولت در جهت استفاده از کارت های سوخت برنامه ای پیش بینی شده است یا خیر؟ اما بی تردید استفاده از کارت های سوخت ادامه خواهد داشت.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
اميد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
1
14
"یکی از آنها می تواند کم کردن کارت سوخت جایگاه ها باشد تا مردم از کارت های سوخت خودشان استفاده کنند."

اينم شد نظر كارشناسي و پيشنهاد ؟؟؟!!! واقعا از دست اين مديران كارنابلد!! آخر تدبير و اميده!!
فرشیذ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
1
1
واقعابه کجامیرویم.دولت فقط داره ازجیب مردم پول میکشه.خدا عاقبت همه روبخیرکنه.الان 18000تومان بابت هرکارت سوخت ماهانه به جیب دولت میره.نان هم که سه برابرشد...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
1
4
بنده خدا در مقابل کار انجام شده قرار گرفته کلی هزینه برای کارت های سوخت کردند حالا شهامت ندارند بگن طرح اشتباه بوده . جز این نظر چه نظری میتونه بده تازه این نظر هم قابل اجرا نیست و ایراداتی داره که خودشون بهتر میفهمند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
5
چون صرفا برای پیاده سازی این طرح هزینه زیادی مصرف شده باید کماکان مورد استفاده قرار بگیره؟ الان خدایی کارت سوخت دیگه به چه دردی میخوره؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
فیل سفید می دونی چیه بابام جان
این کارت هم فیل سفیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
0
می دونید چفدر وقت تلف میشه بابت استفاده از کارت اگر هر ایرانی تنها یک دقیقه در هر باک زدن وقتش را صرف رمز وارد کردن و انتظار پاسخ دستگاه روزانه صدها هزار ساعت زمان از دست می رود
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها