بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۵۲۹۵۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۶
گفتگوی اختصاصی تدبیر24 با مشاور ارشد رئیس جمهور
اقلیت بازنده آنچنان با هیاهو و فشار هجوم می آورند که میخواهند رئیس جمهور منتخب اکثریت را به مسیر دلخواه خود متمایل کنند.

تدبیر24 : ظهر امروزهمایش طلوع امید به مناسبت سالروز حماسه 24 خرداد در خرم آباد برگزار شد. اکبر ترکان مشاور ارشد رئیس جمهور مهمان این برنامه بود. ایشان در طی آن برنامه درخصوص حماسه سال 92، وضعیت اقتصادی و استخدامی دولت اظهار نظر کرد.

نکته جالب توجه پوشش و انعکاس جهت دار بخشی از سخنان ترکان توسط خبرگزاری معلوم الحال بود. لذا برهمین اساس خبرنگار تدبیر24 ضمن گفتگو با اکبرترکان درخصوص بیانات ایشان در برنامه امروز نظرات صریح مشاور ارشد رئیس جمهور را جویا شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 اکبر ترکان در این رابطه افزود : اظهار نظر بنده درباره کسانی بود که همراه دولت نبوده و حتی روبروی روحانی بوده اند. این عده بعد ازانتخابات حق دارند به راه رئیس جمهور بپیوندند و از همراهان رئیس جمهور منتخب باشند. اما اگر مدعی باشند که همراهان رئیس جمهور رو محو کنند و خودشان را مطرح کنند، این رفتار نابجاست. در کشورهایی که رئیس جمهور از طریق انتخاب مشخص می شود، پس از پایان انتخابات اگر افرادی به کسانی دیگر هم رای داده باشند خود را با رئیس جمهور منتخب همراه می کنند.اما در مورد ما اینگونه است که اقلیت بازنده آنچنان با هیاهو و فشار هجوم می آورند که میخواهند رئیس جمهور منتخب اکثریت را به مسیر دلخواه خود متمایل کنند.

رئیس دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد با بیان اینکه برخی ازاین افراد درحال حاضر در لایه هایی از دولت حضور دارند افزود : دو نکته در اینجا مطرح هست. یکی اینکه ما باید این افراد را با آغوش باز بپذیریم اما نکته مهمتر این است که چون وفاداری این افراد اثبات نشده است نبایست پیش قراولی حرکت دولت باشند. لذا عدم رعایت این موضوع عاقلانه نیست.

به نظرشما این اتفاق به دلیل باز نبودن فضای رسانه ای برای همراهان دولت نیست که باعث شده تا مخالفین دولت سهم بیشتری از فضای رسانه ای را در اختیار بگیرند؟

بله اینطور است اما این موضوع هم می بایست درنظر گرفته شود که رسانه هایی که درحال حاضر در اختیار مخالفین آقای روحانی است، از رسانه های همراهان دولت بیشتر هستند.

رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد با بیان شعارهای رئیس جمهور در انتخابات سال 92 خاطر نشان کرد : شعارها دارای سه محور است : رونق اقتصادی، احیای اخلاق و تعامل با جهان.

اینکه آقای رئیس جمهور اعتدال گراست این به این معنی نیست که نصف این شعارها رو اعمال کند، یعنی رونق نصف اقتصاد، احیای نصف اخلاق و تعامل با نصف جهان! این معنی اعتدال نیست. رئیس جمهور مسیرخود را طی خواهد کرد و دیگرانی که در این مسیر نبودند حق دارند به این مسیر بپیوندند و استقبال کنند فلذا حق ندارند که همراهان اصلی رئیس جمهور رو خط زده و رئیس جمهور رو به مسیر دلخواه خود که همانا رونق نصف اقتصاد، احیای نصف اخلاق، تعامل با نصف جهان است رهنمون سازند.
برچسب ها: تدبیر24 ، اکبر ترکان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۶
عضو ستاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
4
خدا خیرش بده یکی پیدا شد حرف دل مارو بزنه.
اسناعیل حنفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
0
4
درحال حاضر هستند از افرادی که شاید با سفارش برخی و شاید هم رو حساب دیگه از نزدیکان و یاران رقیبان رئیس جمهور بوده اند و الان در بدنه دولت درحال فعالیت هستن. چرا واقعا کسی جلو اینا در نمیاد؟؟؟؟
خیلی سواله برام
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
1
1
آقای ترکان شما که این توضیح رو دادی میشه دقیقا به او اشخاصی که نمیذارن دولت کار کنه اشاره کنی؟ دقیقا اسم ببرسن لطفا تا بشناسیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
0
1
عزیزدل جناب ترکان چراادرس غلط می دهید70درصدفرماندارها بادکترروحانی ودولت تدبیروامیدنیستن این رابرای خودحلاجی کنیدوبعدبرای ماتوضیح دهیدکه چرااینچنین است؟
روح اله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
آقای ترکان لطف بفرمایید قبل از هفته دولت وزیر کشور برود فرمانداران و بخشداران که نزدیک 3200نفر هستند که یا از دولت قبل به جا مانده اند یا به ترفندی حکم گرفته اند .بله تدبیر بفرمایید.
منادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
اگر اطلاع رسانی شفاف و دقیق و صحیح انجام نگیرد ،آسیبهای بسیاری به دولت خواهد رسید بخصوص با تناقض هایی که در برخی موارد بین وزرا وعدم شفافیت آقای نوبخت وجود دارد.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها