بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۲۹۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
توپخانه ها علیه دولت همچنان فعالند
پس از تمسخر و تخریب رئیس جمهور، فشار و تخریب حامیان و همراهان دولت است که این جریانِ در اقیلت، با قدم نهادن در آن بی اخلاقی و کم توانی خود را...

تدبیر24 :درشرایطی که هجمه های رسانه ای علیه دولت توسط تریبون های مخالفین و مخربین با زیر پا گذاشتن اخلاق رسانه ای و نقد منصفانه روز به روز بیشتر می شود، همراهان و حامیان دولت کماکان با اندک رسانه های خود درمقابل شلیک های بی مهابای ارتش تخریب گر ایستاده اند تا فشاری که به ناحق و عمدتا ناشیانه به سوی خادمان ملت روانه می شود را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 در همین رابطه درجریان کنفرانس خبری رئیس جمهور با رسانه های داخلی و خارجی دستاویز دیگری برای مخربین به وجود آمد. پس از آنکه پروژه " همه به جز منتقدین " به شکست انجامید، اینبار اتاق فکر رسانه های خاص خود را برای پروژه " لگد به منتقدین " آماده کرده اند. پروژه ای که از اساس دورغ و کذب است. این موضوع اشاره به تذکر رييس مركز ارتباطات ، اطلاعات و تبليغات دفتر رييس جمهور به خبرنگار روزنامه همشهری دارد اما نه تذکری ساده. این خبرنگار در صفحه انستاگرام خود نوشت : درجریان سوال دیروزم از رئیس جمهور در نشست خبری، اتفاق عجیبی رخ داد که حیرتم از دولت تدبیر را بیشتر کرد!
سوالم درباره قوانین معطل مانده ای بود که نیاز به پول و ربطی به تحریم ندارد و دولت آنها را اجرا نمی کند.
مشغول خواندن سوال و ذکر نمونه هایی از قوانین اجرا نشده از سوی دولت بودم که یکی از مسوولان برگزار کننده نشست خبری که کنارم روی صندلی های ردیف جلو نشسته بود با لگد به پایم زد تا سخنانم را قطع کنم!!!
خانم قیومی رئیس مرکز ارتباطات، اطلاعات و تبلیغات دفتر رئیس جمهور هم آرام طوری که صدایش را دیگران نشنوند اصرار می کرد که دیگر بس است و سوال ات را تمام کن!!!.
شنیده بودم که رئیس جمهور محترم کمی در برابر انتقادات کم تحمل است اما گویا اطرافیان ایشان اصلا نقد را بر نمی تابند.
در ضمن میدانم که دیگر هیچ وقت روزنامه همشهری و یا حداقل بنده به نشست خبری رئیس جمهور روحانی دعوت نخواهیم شد.

این درحالی است که خبر فوق پس از انتشار به دلیل کذب بودن از روی خروجی سایت خبری اصولگرا حذف شد. اما نکته قابل بحث اینجاست که این جریان فعالیت خود را تمام نکرده و در فضای مجازی همچنان با هشتگ گذاری و سمت و سو دادن افکار عمومی درصدد به سرانجام رساندن پروژه جدید خود می باشد.

رييس مركز ارتباطات، اطلاعات و تبليغات دفتر رييس جمهور صبح امروز درپاسخ به این رفتار غیراخلاقی توضیحاتی را بیان کرد ( اینجا ) که قویا هرگونه تذکر بافشار و تهدید را تکذیب می کرد. همچنین با بررسی های صورت گرفته و بازبینی فیلم مراسم هیچگونه تنش و حرکتی از سوی کارمندان نهاد در برابر این خبرنگار مشاهده نشد. فاز بعدی تخریب دولت پس از تمسخر و تخریب رئیس جمهور، فشار و تخریب حامیان و همراهان دولت است که این جریانِ در اقیلت، با قدم نهادن در آن بی اخلاقی و کم توانی خود را به رخ ملت کشیده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
شهرستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
1
1
علت تمام مشکلات جامعه ما بی تقوایی است
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۷
1
1
تخريب؟!!
خود دولت آتو دست همه ميده
ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
0
1
شهرستاني عزيز
عقل و شعور و فهم شما بيشتر از همه اين تهراني نشين ها و مدعيان است
دمت گرم
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها