بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۲۹۸۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
تدبیر24 : سهيل دستمالچيان- پس از گذشت 23 ماه از دولت يازدهم و نگاهی به عملکرد دولت روحانی، به وضوح می توان فهمید که تعامل خوبی بین وزارتخانه های مختلف با مردم برقرار است و متعاقب آن عملکرد نسبتا مطلوب وزرا، نشان از مدیریت سالم در سطح کلان کشور دارد. با توجه به تغییرات عدیده اي و ملموسی که در وزارت خارجه، فرهنگ، ارشاد و دیگر وزارتخانه ها به وجود آمد، حس امیدواری را در سطح گسترده ای در بین مردم به وجود آورد اما سوال مهم اینجاست که آیا وزارت ورزش هم بخشی از دولت تدبیر و امید است یا خیر؟
در روزهای نخست فعالیت دكتر گودرزی در وزارت ورزش و جوانان، نوید این بود که این فرد تحصیل کرده دانشگاهی با سیمای خوشی که به پیشکسوتان و اهالی ورزش نشان داده، روزهای شیرینی در انتظار وزارتی که اسم جوانان را همراه خود دارد باشد، اما ورق به گونه ای دیگر رقم خورد تا آنجا که انتخاب مدیرانی از قبیل خادم، سجادی، ناظمی و غیره در راس کار، اختلافات شدیدی را در ورزش کشور به وجود آورد که از جمله آن، رفت و برگشت های سرمربی تیم ملی که یک مهمان در کشور ما هست، داستان شکایت از سرمربی وقت پرسپولیس و شهریار فوتبال ایران، گرفتن يكي از بدترین نتايج تاریخ لیگ استقلال و پرسپولیس، سردرگمی و نداشتن قانونی درست برای واگذاری 2 تیم بزرگ پایتخت، یاس و ناامیدی میلیون ها هوادار قرمز و آبی و از همه مهمتر رابطه سرد وزیر با نفر اول فوتبال که نايب رئیس اِی اف سی نیز هست! و غیره همگی نمونه های بارزی از ناهنجاری های ورزش و جوانان دولت تدبیر و امید است که این عوامل باعث سرخوردگی و قهر هواداران و دوستداران ورزش شده و مهمترین اشاره به این وضعیت، انتخاب هیات مدیره دو تیم اول پایتخت است که در سال گذشته انجام و از قبل نتیجه آن معلوم بود. همچنین تاریخ گویای این حقیقت است که اگر استقلال و سپاهان پرافتخارترین تیم های یک دهه گذشته فوتبال ایران بودند، دلیل آن ساختار مدیریتی این دو باشگاه بوده و اینکه چرا تیم بزرگ پرسپولیس در 10 سال گذشته ضعیف ترین نتایج خودرا گرفته، تنها دلیل آن نبود مدیریت مستمر بر راس کار آن بوده و جالب اینجاست که وزارت بدون توجه به این داستان همیشگی، دست به تغییرات گسترده ای در ابتدا، میانه و انتهای فصل در کادر فنی و مدیریت تیم قرمزها زد. نکته حائز اهمیت اینجاست که قبلا خادم و اخیرا سجادی از عدم دخالت در کار این دو تیم خبر می دادند در حالیکه شواهد جور دیگری عیان است(اشاره به داستان دم خروس...).
حال با کمال احترام از رييس جمهور وقت تقاضا داریم که نگاه ویژه ای به وزارت ورزش و همچنین تاکید می شود وزارت جوانان، داشته باشند تا هرچه سریع تر سر و سامانی به این وضعیت آشفته در راستای بهبود و پیشرفت جامعه ورزش داده شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
جلال
|
-
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۶
0
1
واقعا همينطوره كه گفتي واقعا اين ...چكار واسه ورزش كرده كه تو صحبتهاش هميشه خودش رو نماينده پيشكسوت هام ميدونه
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها