بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۳۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱

تدبیر24 : رسول محمدی - منم مثل خیلی از مردم این کشور تو خانواده ای مذهبی چشم به جهان گشودم . از بچگی تو هیئت های مذهبی بزرگ شدم ، پای منبر خیلی از بزرگان نشستم . خلاصه این که بیشتر عمرم رو تا الان توی هیئت و پای منبر بودم که ان شاءلله از این به بعد هم باشم ولی نکته ای که بیشتر از همه یاد گرفتم منطقی بودن و آزاده بودن بوده و این که این حق رو به بقیه هم بدم .

چند وقتیه که حرف و حدیثی از اینور و اونور رسانه ها به گوش میرسه که مسئولین میخوان مجوز ورود بانوان رو به ورزشگاه بدن و عده ای هم مخالف پر و پا قرص این داستان شدن . یادمه اولین باری که رفتم استادیوم بازی ایران با سریلانکا بود از مقدماتی جام ملت های آسیا سال 1996 . یه سری حرفایی به گوشم خورد که سال ها از رفتن به استادیوم ترس و وحشت داشتم که هنوزم که هنوزه پام به ورزشگاه آزادی باز نشده . الان که از دوستان میپرسم میگن هنوز تو ورزشگاه آزادی روش تشویق کردن تیم خودی فحش دادن به تیم مقابله. یعنی میخوان تیم مقابل رو تضعیف کنن تا تیم خودشون ببره .

ولی از این موضوع بگذریم این موضوع مجوز بانوان برای ورود به ورزشگاه 12هزار نفری هست . برادر عزیزی که چهره موجه و مذهبی داری و خودت رو یه بچه حزب الهی میدونی . امیدوارم که حزب الهی باشی ولی چرا میخوای مثل اون افراد تیم مقابل رو تضعیف کنی . چرا نمیخوای خودت خوب بازی کنی ، چرا نمیخوای فرهنگ سازی کنی که کسی تو ورزشگاه فحش نده چرا میخوای همیشه صورت مسئله رو پاک کنی برادر .

عزیزی که تجمع میکنی تو خیابون و میگی اگه پای خانم ها به ورزشگاه باز بشه خون به پا میکنی . چرا نمیری جلوی کارخونه های ماشین سازی که سالیانه 17 هزار نفر رو به کام مرگ میفرسته که خدای نکرده شاید یکی از این تعداد خود من خود تو یا از نزدیکانمون باشه .

برادر عزیز چرا برای کاهش سن فحشا که به 12 سال رسیده تو خیابونا نمیریزی ؟؟؟ یا تو خیابونای تهران راه نمیری یا اگر میری جوری میری که کسی رو از پشت شیشه دودی ماشینت نمیبینی ... یه نگاه کوچیک به کوچه پس کوچه های شهر بکنی کافیه تا ببینی روسپی گری توی کشوری که همه دنیا به اسم اسلام میشناسن داره به یه شغل شرافتمندانه تبدیل میشه یا اینم نمیخوای ببینی یا طرفدار شغل شرافتمندانه ای ؟...

بی زحمت یک بار هم جلوی وزارت علوم تجمع بفرمایید بخاطر خروج سالانه 150 هزار تحصیل کرده که از کشور خارج میشن و چند صباح دیگه میشنویم که سر از شرکت های بزرگ دنیا درآوردن اونوقت با افتخار بگیم نصف کارمندای ناسا ایرانی هستن !!! داداش من برادر من اونا از این کشور فرار کردن ، نرفتن اونجا واسه ایران اسلامی افتخار بیافرینند ، خواهش میکنم متوجه این موضوع باش .

از جنابعالی خواهشمندم یک بار هم جلوی وزارت اقتصاد و قوه قضاییه تجمع بفرمایید بخاطر این که فساد اداری و اقتصادی تو کشورمون، ایران رو به رتبه 136 رسونده از بین 175 کشور .اگر امکانش هست یه تجمع کوچیکی هم جلوی بانک مرکزی بفرمایید بخاطر اینکه برای یه وام ازدواج هزار و یک جور سند و مدرک از کپی شناسنامه خواهر شوهر زندایی سابق همسایه بالایی شوهر عمه عروس و داماد تا شماره پای پادشاه برونئی میخواد برای یه وام زیر 5 میلیون اونوقت فقط و فقط با دو تا نامه و معرفی نامه هزاران هزار وام عمرا پس بده داده میشه .

برادر من عزیز من به جای اینکه نذاریم بانوان تو ورزشگاه برای دیدن بازی والیبال بیان فرهنگ و شعور خودمونو درست کنیم که حتی الامکان نگاه بد به خانم هایی که میان اونجا نکنیم . خدای نکرده حرف رکیکی از دهنمون در نیاد . فکر نمیکنم کار سختی باشه . یا شما نمیتونی جلوی خودتو بگیری یا نظرت اینه که بانوان ما نمیتونن جلوی خودشونو بگیرن . مسائل مهم تری هست بخدا که نیاز به دلواپسیه شما داشته باشه .

یا حق

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها