بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۳۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
  تدبیر24 :  نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم در کارزار حساسی است و بیش از هر زمانی به همدلی و همزبانی مردم نیاز دارد.

حسن تامینی، افزود: دولت یازدهم هم‌اکنون در دو جبهه مذاکرات هسته‌ای و اقتصاد کشور در شرایط حساسی است که نیاز به حمایت ما دارد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه نقد، حق تمام شهروندان است و تحت هیچ شرایطی نباید و نمی‌توان جلوی صداهای منتقد را گرفت، با شناختی هم که از اعضای محترم دولت داریم آن‌ها هم‌ چنین مطالبه‌ای ندارند، اما باید بپذیریم که آن‌چه دولت در دو سال گذشته کاشته در آستانه به شکوفه نشستن است. مقام معظم رهبری نیز با درایتی که داشتند، با توجه به مشکلات پیش‌روی دولت امسال را سال همدلی و همزبانی دولت و مردم نامیدند.

وی گفت: مذاکره‌کنندگان هسته‌ای که فرزندان این انقلاب هستند در خط مقدم جبهه در حال مبارزه با زیاده‌خواهی‌های آمریکا هستند. یقینا آنان که رهبری به آن‌ها لقب رزمنده داده‌اند، با مقامات عالیرتبه کشور هماهنگ هستند و خطوط قرمز تعیین شده را رعایت خواهند کرد.

نماینده مردم رشت در مجلس گفت: تا ۱۱ تیرماه که سقف زمانی برای رسیدن به توافق هسته‌ای است، فرصت کمی باقی مانده و باید از مذاکره‌کنندگان که نمایندگان مردم هستند، حمایت کرد.

وی گره‌ زدن تمام مشکلات کشور به تحریم‌ها را اشتباه دانست و در عین حال ابراز عقیده کرد:‌ باید بپذیریم که تحریم‌های ظالمانه غرب تاثیرات مخربی بر اقتصاد کشور گذاشته است و چه بسا بدون تحریم‌ها حرکت متوقف نشدنی مردم ایران در مسیر پیشرفت، شتاب مضاعفی بگیرد. البته مردم ایران ثابت کرده‌اند که با وجود تحریم‌های ظالمانه هم روی پای خودشان می‌ایستند، اما قطعا رفع تحریم‌ها تاثیر بسیار مثبتی بر اقتصاد کشور خواهد گذاشت.

وی تاکید کرد: خوشبختانه دولت گام‌های موثری در عرصه‌ اقتصاد برداشته و از تصمیمات هیجانی اجتناب کرده است. با این حال مردم انتظار دارند تحرکات اقتصادی دولت در سبد خانوار مردم نیز محسوس باشد.

وی درباره انتخابات پیش رو و ضرورت حضور گسترده مردم در انتخابات نیز گفت: حضور مردم پای صندوق‌های رای پشتوانه عظیم انقلاب در ۳۷ سال گذشته بود؛ اما تا انتخابات فرصت زیادی باقی مانده و فعلا باید تلاش خود را معطوف به خدمت‌رسانی به مردم کنیم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها