بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۳۲۰۳
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
شیخ سلمان رعایت استانداردهای رفتاری در مرحله حذفی رقابت‌های فوتبال باشگاهی آسیا را ملزم دانست.
 تدبیر24  رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در پیام خود آورده است: رقابت‌های مرحله یک چهارم نهایی با حضور باشگاه‌های پرچمدار آسیا در حال نزدیک شدن است، این در حالی است که حوادث مختلفی در مسابقات امسال شاهد بودیم و بر این اساس کنفدراسیون فوتبال آسیا تاکید می‌کند که تمام حاضرین اعم از بازیکنان، کادر فنی، حامیان، باشگاه‌ها، فدراسیون ها و حتی AFC در ادامه این رقابت‌ها استانداردهای رفتاری را رعایت و در جهت تقویت آن تلاش کنند.

وی تاکید کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا، باشگاه‌های حاضر در مسابقات را ملزم به انجام این وظیفه جمعی در راستای ایجاد نگرش احترام ورزشی و استانداردهای رفتاری در سطح بالا می‌داند.

شیخ سلمان در خصوص برخورد با هرگونه تخطی افزود: کنفدراسیون فوتبال آسیا قوانین خود را سختگیرانه و در عین حال عادلانه اجرا خواهد کرد. همچنین کمیته انضباطی AFC به عنوان یک نهاد مستقل در برخورد با تمام موارد به صورت عادلانه، آیین‌نامه خود را با شعار برابری برای همه به اجرا در خواهد آورد.

وی در پایان گفت: بیایید از مسابقات پیش رو با روحیه جوانمردی و احترام لذت ببریم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها