بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۵۳۲۷۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
اختصاصی تدبیر24 :
نکته ای که در بیانیه دانشگاه بیش از همه به چشم میخورد این است که با بیان اینکه ارتباط مالی بین دو طرف در کار بوده، بدون اشاره به این نکته که دانشجوی مورد نظر ساکن اصلی خوابگاه نبوده است و ...
تدبیر24  : خبر چاقو کشی و اقدام به خود کشی دانشجوی دانشگاه علامه طباطبایی که در چهارشنبه ی هفته اخیر اتفاق افتاد حواشی و ابهاماتی را هنوز به همراه دارد. از ابتدای روز پس از حادثه جنب و جوش مسئولین دانشگاه برای مسکوت گذاشتن خبر و رسانه ای نشدن آن و رفت و آمدهای مکرر مسئولین امر به خوابگاه محل حادثه آغاز شد. فردای روز حادثه دکتر سلیمی ریاست محترم دانشگاه به همراه معاونت دانشجویی برای پیگیری ماجرا و بررسی های بیشتر شخصا در خوابگاه حضور یافتند .

خبرنگار تدبیر24 با مراجعه ی حضوری در بیمارستان محل بستری ضارب و مضروب طی بررسی های به عمل آمده از وضعیت جسمانی هر دو نفر کسب اطلاع کرد. درهمین رابطه برادر مضروب نیز در گفتگویی با خبرنگار ما اعلام کرد:"اکنون فقط سلامتی برادرم برای ما و خانواده مهم می باشد"

اما حواشی این رویداد پس از انتشار گزارش خبر براساس کسب اطلاع از شاهدان عینی پررنگ شد. مسئول خوابگاه در تماس با سردبیر این سایت در تلاش برای حذف خبر برآمد اما زمانی که با درخواستهای وی مبنی بر حذف خبر موافقت نشد دانشگاه علامه طباطبایی که سعی در مسکوت گذاشتن خبر و عدم اطلاع رسانی این ماجرا داشت مجبور به صدور بیانیه ای شد که اتفاقا خود بیانیه نیز دارای نکات بسیاری بود که اشاره کردن به آن خالی از لطف نیست:"در این بیانیه ای که فردی که نام فاش نشد آن را در اختیار رسانه ها قرار داده است بیان شده "با حضور به موقع مسئولین خوابگاه ومعاون دانشگاه افراد به بیمارستان منتقل شدند" نکته ای که باید دانشگاه و فرد ناشناس در بیانیه ی خود به آن توجه می کرد این است که حضور مسئولین خوابگاه که در زمان حادثه بر سر صحنه حضور داشته و به بهانه ی تماس گرفتن صحنه را ترک کرده است. درست در زمان حادثه مورد نیاز بوده نه برای انتقال مجروحین به بیمارستان که انتقال به موقع مجروحین به بیمارستان نیازی به حضور مسئولین ندارد. گرچه باید به این نکته اشاره شود که خود آمبولانس هم با وجود بیمارستان در صد متری خوابگاه به گفته ی شاهدین در حدود 30 دقیقه بعد به محل حادثه رسیده است و در موقع حضور از دانشجویان و افراد حاظر در صحنه درخواست داشته اجساد زخمی را بلند کنند.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 نکته ای که در بیانیه دانشگاه بیش از همه به چشم میخورد این است که با بیان اینکه ارتباط مالی بین دو طرف در کار بوده سعی در شخصی جلوه دادن این اتفاق هستند ، بدون اشاره به این نکته که دانشجوی مورد نظر ساکن اصلی خوابگاه نبوده است و در غفلت مسئول خوابگاه مدتی بصورت غیرقانونی به خوابگاه رفت وآمد داشته است. علی ایحال این اتفاق در خوابگاهی که زیر نظر دانشگاه است افتاده و دانشگاه می بایست پاسخگو باشد و منحرف کردن حادثه به سمت شخصی بودن انگیزه این رفتار نمی تواند سرپوشی برای سهل انگاری صورت گرفته توسط مسئولین ذیربط باشد.

لازم به توضیح است دغدغه تدبیر24 از پرداختن به این حادثه جهت عدم بروز چنین حوادثی در دیگر موارد مشابه است که به دلیل سهل انگاری و غفلت مسئولین ذیربط صورت می گیرد. امید است با توجه بیشتر به این موارد خصوصا توجه به دانشجویان غیر بومی هر دانشگاه مانع از اتقافات و تحولات منفی فرهنگی روانی در قشر تحصیلکرده کشورمان باشیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۲
masoud
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
این چیزا تو ...عادیه ،ی بنده خدایی ام دو سه ماه پیش راننده های ...زدن سرشو با کمربند شکوندن پنج تا بخیه خورد ،راننده ها ام همچنان ب کار خود ادامه میدهند
فرشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
1
میگم جناب تدبیر!! شما که انقدر دغدغه دارید بهتره این مورد رو هم بررسی کنید: ...خوابگاه مربوط به دانشجو های شبانه هست که دانشکاه ...از دادن شام که حق مسلم دانشجو هست خ...کنه. ولی متاسفانه دغدغه های شما و امثال شما دانشجو نیست. اگر بود این "درد" همه دانشجو ها رو هم انعکاس میداد و پیگیری میکردید
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها