بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۳۳۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
تدبیر24  :  لیبروی تیم ملی والیبال ایران با گلایه از انتشار مطالب کذب درباره اختلاف نظر با سایر بازیکنان و کادرفنی تاکید کرد که موفقیت و پیروزی تیم ملی موجب غرور و افتخارش است. 
 
فرهاد ظریف در گفتگو با ایسنا، با گلایه از انتشار مطالب دروغ در برخی رسانه ها اظهار کرد: من کلیه خبرهایی که درباره اختلافم با کادر فنی و بازیکنان تیم ملی منتشر شده را تکذیب می‌کنم. همچنین صراحتاً می گویم که هیچ مصاحبه ای علیه مربیان یا سایر دوستانم در تیم ملی انجام نداده ام. واقعا متاسفم که بعد از پیروزی های بزرگ تیم ملی و خوشحالی مردم، گروهی سعی می کنند با انتشار مطالب جنجالی کام ملی پوشان و علاقه مندان والیبال را تلخ کنند. من همیشه در کنار تیم ملی والیبال ایران بوده ام. چه در زمین باشم و چه نباشم آرزویم موفقیت تیم ملی است. 
 
وی افزود: در سال های اخیر همه ما در تیم ملی والیبال با همدلی و انسجام کار کردیم و موفق شدیم. حالا هم همین است. فرقی نمی کند چه کسی در میدان باشد. ما همه برای موفقیت تیم ملی والیبال ایران تلاش می کنیم. درست است که من در ترکیب تیم ملی در بازی با روسیه و آمریکا نبودم اما برای موفقیت تیم دعا کردم و پیروزی ها را به هم تیمی هایم تبریک گفتم. نمی دانم چرا برخی از رسانه های زرد در صدد هستند برای من و تیم ملی حاشیه بسازند و اخبار دروغی را در این باره منتشر کنند. 
 
لیبروی تیم ملی والیبال ایران تاکید کرد: مطلبی درباره جدایی من از تیم ملی منتشر کردند که سراسر دروغ بود. گفتند به دلیل اختلاف نظر با کواچ رفتم و پاسپورتم را برداشتم و از لهستان به تهران برگشتم. واقعا این حرف ها خنده دار است. مگر می شود که یک شبه یک بازیکن پاسپورت دستش بگیرد و اردو را ترک کند. مگر مردم من را نمی شناسند. فرهاد ظریف همیشه در خدمت تیم مل بوده و بی حاشیه کار کرده است. هیچ گاه با کسی درگیری نداشتم که حالا بخواهم در اردوی تیم ملی تنش و حاشیه ایجاد کنم. این حرف هایی که می زنند و مطالبی که می نویسند بی انصافی و دروغ محض است و مطمئن باشید از این رسانه ها به صورت رسمی شکایت خواهم کرد. 
 
فرهاد ظریف با گلایه از رفتار غیر حرفه ای برخی رسانه ها گفت: یک خبرنگار با من تماس گرفت و پرسید که آیا سعید معروف زیر آب تو را در تیم ملی زده است؟ من هم با تعجب گفتم سعید معروف دوست خوب من است چرا باید زیرآبم را در تیم ملی بزند. بعد رفتند و از قول من طوری تیتر صفحه اصلی کردند که انگار علیه هم تیمی هایم حرف زده ام. ممکن است خیلی از مردم فقط تیتر روزنامه را بخوانند و برداشت اشتباهی داشته باشند. یکی دیگر تماس گرفته و از خصوصی ترین مسائل خانوادگی من سوال می پرسد و می خواهد مسائل شخصی من را به تیم ملی مرتبط سازد و حاشیه ایجاد کند. واقعا از دست این افراد خسته شدم. نمی دانم چه باید بگویم. اجازه نخواهم داد برخی با دروغ پردازی، فرهاد ظریف و تیم ملی والیبال را خراب کنند. من این گلایه ها را به امیر خوشخبر سرپرست تیم ملی هم گفتم و خواستم اجازه ندهند این حاشیه ها به والیبال ایران لطمه بزند. 
 
لیبروی تیم ملی والیبال ایران یادآور شد: من تا هر زمانی که برای تیم ملی مفید باشم در خدمت کشورم هستم. همیشه دوست داشتم تا به جوان تر ها میدان بدهم. به همین دلیل دو سال قبل از تیم ملی خداحافظی کردم اما به درخواست کادرفنی و مسئولان فدراسیون باز هم برگشتم. حالا هم حاضرم برای منافع ملی ایران هر کاری کنم. تیم ملی والیبال جای بهترین ها و آماده ترین بازیکنان است. برای همه مهم موفقیت و پیروزی تیم ملی والیبال است. این که من نوعی در زمین باشم یا از کنار میدان تیم را تشویق کنم زیاد مهم نیست. بچه های تیم ملی والیبال همه مثل بردار هم هستند و از موفقیت یکدیگر خوشحال می‌شوند. من هم همین جا برای بازیکنان و کادر فنی تیم ملی آرزوی موفقیت می کنم. 
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها