بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۳۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲
شرکت‌ خودروسازی بی‌ام‌و و مینی به دنبال توسعه فناوری شارژ خودروهای برقی با تجهیزات نصب شده بر روی تیرهای چراغ برق هستند.
 تدبیر24   شرکت‌ خودروسازی بی‌ام‌و و مینی به دنبال توسعه فناوری شارژ خودروهای برقی با تجهیزات نصب شده بر روی تیرهای چراغ برق هستند.

ایسنا نوشت: در آینده نزدیک می‌توان تنها با پارک کردن کنار تیرهای چراغ برق باتری خودروهای برقی و هیبریدی را در کمترین زمان ممکن شارژ کرد.

مسؤولان بخش نوآوری‌های خودروهای الکتریکی شرکت بی‌ام‌و در مورد این فناوری اظهار کردند: در این سامانه، مالکان خودروهای برقی می‌توانند از طریق تجهیزات نصب شده بر روی تیرهای چراغ برق و با اتصال کابل‌های معمولی، عملیات شارژ را انجام داده و هزینه شارژ را با کارت اعتباری پرداخت کنند.

هدف شرکت خودروسازی بی‌ام‌و از ارائه این سیستم، افزایش اعتماد مردم به خودروهای برقی است، چرا که امروزه برد حرکتی اکثر خودروهای برقی کمتر از 300 کیلومتر است که این امر رانندگان را دچار اضطراب کرده و باعث کاهش استقبال از خودروهای برقی می‌شود.

فرانک بچمن، مدیر اجرایی شرکت خودروسازی مینی ضمن اشاره به آینده‌نگر بودن این پروژه افزود: با مجهز کردن تیرهای چراغ برق به سیستم شارژ خودروهای برقی، اعتماد مردم به این خودروها به شدت افزایش می‌یابد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها