بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۳۶۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
 تدبیر24: بیش از 3000 بطری دوغ غیراستاندارد در تهران توقیف شده که مدیرکل اداره استاندارد استان تهران نام تجاری این محصولات توقیف شده را "دهک" عنوان و اعلام کرد: پروانه کاربرد علامت استاندارد چهار فرآورده غذایی ابطال شده است.

دوغ‌های توقیف شده در واحد تولیدی در صفادشت و شهرک صنعتی دهک شناسایی شده و مجوز استاندارد نداشته است.

به گفته مسلم بیات، دوغ غیراستاندارد با نام تجارتی "دهک" در جریان نظارت کارشناسان و بازرسان استاندارد بر واحدهای تولیدی شناسایی شده و با متخلفان این واحدها برخورد قانونی خواهد شد.

بر اساس گزارش اداره کل استاندارد تهران، در مدت اخیر پروانه کاربرد علامت استاندارد چهار فرآورده غذایی نیز ابطال شده است.

مدیرکل استاندارد تهران در این زمینه گفت: پروانه کاربرد علامت استاندارد فرآورده‌های سوپ نیمه آماده با نام تجارتی "هاتی کارا"، نوشیدنی میوه‌ای بدون گاز (پرتقالی، مخلوط میوه، هلو و آناناس) با نام تجارتی "الوها بهشاد اکسل"، نوشیدنی میوه‌ای بدون گاز (پرتقالی، مخلوط میوه، هلو، آناناس، آلبالو و انگور) با نام تجارتی "کلیج آس" و نکتار آلبالو با نام تجارتی "بهتک" در جلسات کمیته علائم خرداد ماه اداره کل استاندارد تهران ابطال شده است.

همچنین در ماه جاری برای 10 فرآورده دوغ با نام تجارتی "نمو"، سوئیس و کالباس 40 تا 60 درصد گوشت قرمز و مرغ با نام تجارتی "کالیس"، شکلات شیری با نام تجارتی "آچاچی"، روغن کره در بسته‌بندی قوطی فلزی با نام تجارتی محصولات غذایی" 110"، بستنی حصیری وانیلی، شیر خشک بدون چربی با نام تجارتی "کالین"، پودر آب پنیر انعقادی با نام تجارتی "کالین"، آب آشامیدنی در بسته‌بندی PET با نام تجارتی "هنزا"، آبمیوه ترش در بسته‌بندی شیشه‌ای با نام تجارتی "کوهک" و زعفران با نام تجارتی "به‌آفرین" شهرت پروانه کاربرد علامت استاندارد صادر شده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها