بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۴
فرمول "سواکن" - "جداکن" برای دعوت خبرنگاران به افطار رئیس جمهور!
تدبیر24:با گذشت حدود  2سال از روی کارآمدن دولت تدبیر و امید، حالا شاید بتوان با نگاهی کارشناسی و منصفانه نسبت به اجزاء پیکیره دولت اظهار نظر کرد و تنها با اختصاص چند ساعت زمان ناقابل برای شنیدن حرف های مردمی که آنها را ولی نعمتمان می دانیم، "لب مطلب" را بدون حاشیه می توان دریافت کرد.

در اتوبوس، مترو و خیابان تا اسم ظریف را بیاوری، از زبان عموم مردم وصف تلاش های شبانه روزی سردار دیپلماسی با همان لبخندهای شیرینش را خواهی شنید.

الحق که مردم قدرشناسی داریم، چرا که تا صحبت از وضع بهداشت و درمان در دولت روحانی را به میان بکشی، اگر اسم وزیر به خاطرشان نیاید، اما از گسترش طرح بیمه سلامت و تقویت خدمت رسانی در مراکز درمانی بسیار خواهی شنید.

ناگفته نماند، نقدهای مردمی نسبت به عدم حل مشکل اشتغال فرزندانشان، بی کیفیتی خودروهای داخلی (پرررراااید) قیمت مسکن و . . . همچنان نقل محافل عمومی است که بدون تردید عظم دولتمردان برای ترمیم مدیران این بخش از کابینه ضروری به نظر می رسد.

اما در دل قوه مجریه، تیم دیگری هم قرار دارد، که برای ارزیابی آن نیازی به حضور در سطح شهر نیست و فقط کافیست چند لحظه ای در گعده های خبرنگاران حضور داشته باشی تا وصف این بخش را نیز بشنوی!

صحبت از تیم اطلاع رسانی در قلب دولت است، که با گذشت نزدیک به 2سال از روی کار آمدن دکتر روحانی، همچنان صدای واحدی از جانب آن شنیده نمی شود و گویی عده ای با کوبیدن بر طبل "سهم خواهی" و "منیت" همچنان از درنظر گرفتن شرایط خاص دولت غافلند!

به گزارش ناطقان؛ روزی رسانه ها خبر از قهر و خانه نشینی فلان مسئول در بخش اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور می دهند و روز دیگری صحبت از آمدن زنی از خطه سرخه سمنان است، که چند صباح مسئولیتش در دولت روحانی را مجال یک تازی در عمر محدود کاری اش می بیند.

در این بین زبان حال رسانه ها هم شنیدنیست، که یک روز با انصراف دست جمعی از طرح سوال در نشست خبری رئیس جمهور و فواد معصوم اعتراضشان را علنی می کنند و روزی دیگر از عدم دعوت خبرنگاران منتقد برای طرح سوال در کنفرانس خبری دکتر روحانی ابراز نارضایتی دارند.

گفتنی است همزمان با فرار رسیدن ماه مبارک رمضان و برپا شدن ضیافت افطار رئیس جمهور با اهل قلم، گویی باز هم اختلافات درونی و عدم هماهنگی تیم اطلاع رسانی دولت منجر به عدم دعوت از برخی رسانه ها و دلخوری بخشی از خبرنگاران شده است و موج جدیدی از اعتراضات نسبت به ناکارآمدی تیم رسانه ای دولت را علنی ساخت.

منبع : ناطقان
برچسب ها: تدبیر24 ، ناطقان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها