بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۳۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۰
مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: گرم شدن هوا بیماری‎های عفونی را شیوع می‎دهد.
 تدبیر24: دکتر «رضا سالاری» اظهار کرد: با توجه به گرم شدن هوا بیماری‎های عفونی زیادی شیوع می‎یابند که با رعایت نکاتی می‎توان تا حد ممکن از ابتلای به آنها خود را بیمه کرد.

وی با بیان این‌که آب آشامیدنی باید مورد تأیید مقامات بهداشتی محل باشد و ترجیحاً از شبکه‎های عمومی استفاده شود، افزود: توصیه می‎شود سالاد و سبزیجاتی که در مراکز و اماکن عمومی به مصرف می‎رسد دارای پروانه ساخت باشند.

سالاری با تأکید بر استفاده از نمک‎های بسته‌بندی یددار تصفیه شده دارای مجوز بهداشتی و آرم استاندارد در تهیه و پخت غذا گفت: از روغن با ترانس پایین(زیر 5) و ترجیحاً روغن مایع، در تهیه غذا استفاده شود.

مدیر گروه بهداشت محیط دانشگاه علوم پزشکی استان تصریح کرد: همچنین از نگه‎داری مواد غذایی پخته شده در دمای محیط به مدت طولانی(حداکثر دو ساعت) خودداری شود و در صورت الزام به نگه‎داری بیش‎تر از دو ساعت باید مواد غذایی پخته شده در دمای زیر 4 درجه و یا بالای 63 درجه سانتی‎گراد نگه‎داری شود و از نگه‎داری مواد غذایی خام و پخته شده در مجاورت هم در داخل یخچال و یا سردخانه خودداری شود.

وی یادآور شد: باید شست‎وشو و گندزدایی مستمر ظروف چندبار مصرف که برای توزیع آب، چای و مواد غذایی استفاده می‎شود، صورت پذیرد و در صورت استفاده از ظروف یک بار مصرف برای چای و مواد غذایی گرم از ظروف گیاهی(بر پایه نشاسته ذرت)و دارای پروانه ساخت استفاده شود.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها