بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۳۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۲
 تدبیر24: سه مجموعه شعر از شاعران ایرانی منتشر شد.

 «بیمارستان» سروده مهدی مظفری ساوجی، «چنین گفت فردین» سروده فردین نظری و «آن حلزون، آن حلزون محزون» سروده محمدرضا کلهر کتاب‌هایی هستند که به چاپ رسیده‌اند. دو کتاب اول در نشر چشمه و کتاب آخر در نشر داستان منتشر شده است.

**

«بیمارستان» (شعرهای 1390 -93) سروده مهدی مظفری ساوجی از مجموعه «جهان تازه شعر» در 83 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 6500 تومان به چاپ رسیده است.


کتاب
پشت جلد کتاب:

«یکی از شمع‌ها

به تاریکی نزدیک‌تر است

یکی از شاخه‌ها

به پاییز

یکی از ما

به مرگ»

**

دیگر کتاب تازه منتشرشده در این مجموعه، مجموعه شعر «چنین گفت فردین» سروده فردین نظری در 110 صفحه با شمارگان 1000 نسخه و قیمت 9000 تومان است.


کتاب
پشت جلد کتاب:

«پالتوهای‌تان را دربیاورید‌،

شعرهای من

شما را گرم خواهد کرد»

**

کتاب شعر «آن حلزون، آن حلزون محزون» سروده محمدرضا کلهر به تازگی انتشار یافته است.

آخرین دفتر شعر منتشرشده از این شاعر، مجموعه «یک بادکنک آبی» بود و به زودی دفتر‌های شعر «منظر ممنوع» و «هزار هایکوی هیچ» از او به چاپ می‌رسد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها