بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۳۷۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵
شرکت فرانسوی ترونیکز خط تولید نانوحسگر اینرسیال خود را راه‌اندازی می‌کند. این شرکت به دنبال همکاری با شرکت‌های فعال در حوزه هوافضاست تا محصول خود را برای به کارگیری در این حوزه توسعه دهد.
تدبیر24: ترونیکز یکی از شرکت‌های طراح و تولیدکننده نانو و میکروسیستم‌ها، در حال نصب زیرساخت‌های لازم برای تولید انبوه محصول خود، GYPRO®، است. با این کار، موقعیت ترونیکز به عنوان یکی از شرکت‌های تولیدکننده حسگرهای اینرسیال MEMS تثبیت می‌شود.

ترونیکز در حال توسعه محصولات خود و افزایش دامنه کاربرد آن‌ها در حوزه‌هایی نظیر نفت و گاز، دریایی، امنیتی و هوایی است. این محصول یک تراشه با عملکرد بالا و ابعاد و مصرف انرژی پایین است. ترونیکز موفق به افزایش دو برابری حجم تولید خود در هر سال، از سال 2012 تاکنون، شده است.

ترونیکز در نمایشگاه بین‌المللی هوایی پاریس که از 15 تا 21 ژوئن 2015 در فرانسه برگزار می‌شود، شرکت خواهد کرد. این شرکت محصولات خود را در حوزه حسگرهای اینرسیال در غرفه 4C 130 ارائه خواهد کرد.

ترونیکز اخیراً قرارداد همکاری با سازمان هوا فضای فرانسه در Rhône-Alpes امضاء کرده است که در قالب آن قرار است شرکت‌های هوافضا، آزمایشگاه‌های تحقیقاتی و مراکز آموزشی فعال در Rhône-Alpes با یکدیگر همکاری کنند. در قالب این همکاری، ترونیکز از مزایایی نظیر تجربات دیگران بهره برده و از آن برای تولید محصولات مناسب هوا فضا استفاده خواهد کرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها