بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۳۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
جانشین فرمانده‌ی انتظامی لرستان از کشف دو میلیارد و 300 میلیون ریال کلاهبرداری و دستگیری فردی متخلف که خود را مهندس معرفی کرده بود در شهرستان پلدختر خبر داد.
 تدبیر24: سرهنگ «علی احمدی‌تبار» در جمع خبرنگاران، افزود: فردی کلاهبردار دو سال پیش خود را به‌عنوان مهندس معرفی و در یک شرکت تولیدی لوازم بهداشتی در پلدختر مشغول به‎کار می‎شود.

وی اظهار کرد: در این مدت باجلب اعتماد مسئولان این شرکت خود را سهامدار کارخانه‎ای بزرگ با خط تولید مواد بهداشتی در قزوین معرفی و مدعی می‎شود که شعبات متعددی در دیگر استان‎ها در دست بهره‎برداری دارد و با این روش متقلبانه دو میلیارد و 300 میلیون ریال وجه نقد از کارکنان این شرکت کلاهبرداری و متواری می‎شود.

جانشین فرمانده‌ی انتظامی لرستان تصریح کرد: موضوع به‎صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس آگاهی پلدختر قرار گرفت و با کارهای اطلاعاتی و گسترده کلاهبردار حین خروج از این شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

احمدی‎تبار خاطرنشان کرد: با تحقیقات به‎عمل آمده مشخص شد کلاهبردار هیچ‎گونه مدرک مهندسی یا دانشگاهی ندارد و در هیچ شرکت و کارخانه‎ای فعالیتی نداشته و با این روش متقلبانه نسبت به کلاهبرداری از کارکنان شرکت مذبور اقدام کرده است.

وی با بیان این‌که کلاهبرداری با اعتراف به جرم خود و کشف دو میلیارد و 300 میلیون ریال کلاهبرداری با قرار صادره روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: فعالیت برخی از شرکت‎ها و افراد مدعی واسطه‎گری در این زمینه غیرقانونی و بر خلاف مقررات است و شهروندان به‎هیچ‎وجه به این‎گونه افراد اعتماد نکنند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها