بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۳۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از طراحی و ساخت سردر این دانشگاه در پردیس شماره یک خبر داد.
 تدبیر24: غلامعلی کارگر  اشاره به ساخت سردر‌های دانشگاه علامه در ضلع شمال و ضلع جنوبی این دانشگاه اظهار کرد:درحال ساخت المانی برای دانشگاه در درب ضلع جنوبی پردیس شماره یک این دانشگاه هستیم. این سردر قسمتی از آرم دانشگاه بوده که به عنوان المان هویتی دانشگاه علامه، از اتوبان شهید همت و شهید خرازی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه این سردر تا یک ماه آینده آماده می شود،گفت:این سردر با تعامل سازمان زیباسازی شهر تهران درحال ساخت است.درواقع بودجه 250 میلیون تومانی آن توسط سازمان زیباسازی شهر تهران تامین می‌شود و تا کنون 125 میلیون آن تحقق یافته است.

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی با تاکید بر اینکه این سازه قابل جابه‌جایی است،توضیح داد:از آنجایی که هنوز مرزهای دانشگاه علامه مشخص نیست،این سازه قابل جابه‌جایی است تا چنانچه زمین‌های جنوب میدان ورزش توسط دانشگاه خریداری شد بتوان این سازه را جابه‌جا کرد.

کارگر با اشاره به ساخت سردر ضلع شمالی دانشگاه نیز گفت:برای طراحی و ساخت سردر دانشگاه در اواخر تابستان مسابقه کشوری برگزاری خواهد شد.سازه این سردر فلزی نخواهد بود،بلکه یا آجری یا بتونی است همچنین باید به شکلی باشد که از نمای بیرونی آن شاکله مسجد دانشگاه نیز مشخص شود و هارمونی بین سردر و مسجد حفظ شود.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها