بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۳۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال هلند یکی از گزینه‌های جدی هدایت تیم ملی فوتبال عربستان است و فدراسیون فوتبال این کشور به دنبال ارائه یک پیشنهاد خوب به این مربی هلندی است.
 تدبیر24: گاس هیدینگ سرمربی تیم ملی فوتبال هلند به یک‌باره تصمیم گرفت که قرارداد خود با فدارسیون فوتبال این کشور را فسخ کند. این مربی سرشناس بعد از جام جهانی 2014 برزیل هدایت "لاله های نارنجی" را برعهده گرفت تا جانشین لوئیس فان خال در این تیم شود.

رسانه‌های عربستانی بلافاصله بعد از کناره‌گیری هیدینگ از هدایت تیم ملی فوتبال هلند او را بهترین گزینه برای مربیگری در تیم ملی فوتبال این کشور معرفی و اعلام کردند که فدارسیون فوتبال عربستان هیدینگ را یکی از جدی ترین گزینه های نیمکت خود می‌داند و به زودی مذاکرات خود را با این مربی سرشناس هلندی آغاز می‌کند.

فوتبال عربستان مدت‌هاست که با افت محسوسی مواجه شده است و دیگر از آن اقتدار لازم در قاره کهن برخوردار نیست. این تیم حتی در انتخابی جام ملت های آسیا به سختی توانست برابر فلسطین به پیروزی برسد.

هدایت تیم ملی فوتبال عربستان را فیصل البدین برعهده دارد که همه می دانند او یک مربی موقت است. سعودی‌ها مدت‌ها است که به دنبال یک مربی سرشناس و با تجربه هستند و حتی مدتی هم با مارچلو بیلسا آرژانتینی وارد مذاکره شدند که او حاضر نشد مارسی را ترک کند اما با توجه به تجربه هیدینگ در قاره آسیا این احتمال زیاد است که هدایت عربستان را برعهده گیرد.

هیدینگ پیش از این توانست با تیم ملی فوتبال کره جنوبی نتایج درخشانی به دست آورد و سابقه مربیگری در تیم ملی روسیه و باشگاه چلسی را در کارنامه دارد اما با تیم ملی فوتبال هلند تجربه خوبی نداشت و نتایج بدی به دست آورد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها