بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۳۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۷
تدبیر24:  مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل تابستان و افزایش مصرف برق احتمال خاموشی مقطعی در شهرهای پرمصرف استان‌هایی همچون خوزستان، هرمزگان، بوشهر، شهرهای شمالی و تهران وجود دارد.

میر فتاح فتاح قره باغ  با بیان این‌که در نقاط گرمسیر با گرمتر شدن هوا میزان مصرف مردم از لوازم سرمایشی افزایش می‌یابد، اظهار کرد: این مساله موجب می‌شود که فشار زیادی به خطوط انتقال برق وارد شود.

وی ادامه داد: مصرف بیش از حد کولر موجب فشار آمدن به خطوط انتقال شده که این امر نیز موجب ایجاد اختلال در برق‌رسانی و خاموشی‌های مقطعی می‌شود.

فتاح با بیان این‌که در زمینه‌ تولید برق کشور مشکلی وجود ندارد، گفت: مشکل نارسایی در خطوط است و با پربار‌شدن ترانس تامین بار با مشکل روبرو می‌شود.

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران ادامه داد: تولید در کل شبکه سراسری مشکل ندارد و خاموشی‌های موردی ناشی از خطوط و پست‌های متصل به منطقه پربار است.

وی یکی‌دیگر از دلایل نارسایی را عمر بالای دستگاه‌ها عنوان و اظهار کرد: به دلیل شرایط موجود احتمال خاموشی در شهرهای پرمصرف وجود دارد به همین دلیل انتظار می‌رود که مردم در مصرف برق صرفه‌جویی داشته باشند.
برچسب ها: تدبیر24 ، شبکه برق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها