بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۳۸۹۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
مدیر کل میراث فرهنگی و گردشگری استان فارس گفت: پرونده قرآن 17 منی شیراز برای ثبت ملی به تهران ارسال شده است.
تدبیر24: مصیب امیری با بیان اینکه قرآن 17 منی شیراز، همان قرآنی است که در دروازه قرآن قرار داشت، گفت: این قرآن هم‌اینک در محل موزه پارس در شیراز نگهداری می‌شود.

امیری گفت: همراه با پرونده قرآن 17 منی و 17 پرونده آثار تاریخی، طبیعی و فرهنگی استان فارس برای ثبت ملی به تهران ارسال شده است.

وی گفت: با ارسال این پرونده‌ها، 10 اثر تاریخی، 3 اثر میراث معنوی استان فارس به زودی ثبت ملی می‌شود که با این اقدام هم اکنون فارس رتبه نخست ثبت آثار تاریخی کشور را به خود اختصاص داده است.

امیری خاطرنشان کرد: تپه قلات مشایخ و کانال (جدول) آب شیرین و فرهاد در شهرستان ممسنی، تل سبز بایگان در شهرستان فیروزآباد، حمام کازرون و کاروانسرای چاه تلخ در شهرستان جهرم، محوطه تاریخی سروستان‌، باقای چهار طاقی تنگاب و نقوش صخره‌ای کوه خاتون در بوانات و تپه بائرگال در گراش، از پرونده‌های آثار تاریخی فارس است که برای ثبت در فهرست ملی به تهران ارسال شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی استان فارس گفت: همچنین پرونده 3 اثر طبیعی شامل چنارهای خورجان و چنار مظفرآباد در خرم‌بید، سرو‌های قبرستان کوار کهنه و میراث‌های معنوی چون تعزیه لامرد، جوک کاری شیراز و مهارت تهیه فالوده سنتی شیراز و منبت آباده نیز برای ثبت به تهران ارسال شده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، قرآن
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها