بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۳۹۰۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲
تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای در این چند روز مذاکرات سخت و فشرده‌ای داشته است و در این بین، عکسی متفاوت از محمدجواد ظریف، توجه رسانه‌ها و مخاطبان را جلب کرده است.
 تدبیر24: نظر به اینکه مذاکرات هسته‌ای اکنون در بالاترین سطح خود در وین دنبال می‌شود، شاهد برگزاری جلسات فشرده در سطوح مختلف به منظور دستیابی به توافق جامع هستیم. اما این مذاکرات حاشیه‌هایی هم به همراه دارد.

صفحه اینستاگرام منتسب به دکتر محمدجواد ظریف عکسی را منتشر کرد که توجه کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.
برخی کاربران که این صفحه را در اینستاگرام دنبال می‌کنند، در ذیل عکس ظریف، نوشته‌اند: «یا علی»، «حق نگهدارت مرد، چشم 80 میلیون به شماست»، «خدا پشت و پناهت بزرگمرد، ان‌شاءالله همیشه شاد و خندان باشی دکتر ظریف عزیز»، «دوستت داریم مرد»، «خدا بهت قوت بده مرد، لبخندت بهمون جون می‌ده، خدا به خانوادت هم توان زیاد بده»، «خسته نباشید دکتر. به امید آینده‌ای روشن»، «چشم یک ملت به شماست»، «خسته نباشی، چشم دشمنات کور» و ...
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
رامهرمزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
1
2
زنده باد دکتر مصدق زمانه همیشه تندرست و خندان باشید به کوری چشم دشمنانت
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها