بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۳۹۱۴
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
درضیافت افطاری رئیس جمهور با استانداران صورت گرفت :
این عکس العمل رئیس دفتر در غیاب نزدیکان رئیس جمهور می تواند یک فرار رو به جلو با عدم توجه به انتقادات و عدم پاسخگویی به این وضعیت باشد
تدبیر24:شب گدشته رئیس جمهور میزبان استانداران و معاونین وزرا بود و دراین مراسم با بیان این مطلب که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانیم مشكلات را پشت سر گذاشته و امیدی را كه در جامعه ایجاد شده، به یك حركت پرشتاب اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تبدیل كنیم، به اقدامات دولت در بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، كشاورزی و گردشگری اشاره کرد و افزود : دولت در شرایطی كار خود را آغاز كرد كه با انبوهی از تعهدات و بدهی مواجه بود و شاهد معضلات متعددی در بخش اقتصاد از جمله ركود، تورم، ناپایداری و عدم آرامش در بازار بودیم. هنوز هم معضلات فراوانی باقی مانده كه حل و فصل آنها به زمان زیادی نیاز دارد.

به گزارش خبرنگار سیاسی تدبیر24 نهاوندیان در این مراسم ضرورت اطلاع‌رسانی درست و به موقع را به عنوان یکی از وظایف خدمتی مسئولین بر شمرد و گفت: باید در اطلاع‌رسانی درست پیشگام باشیم و اگر اطلاع‌رسانی نادرستی هم صورت گرفت، بایستی سریع و به موقع نسبت به آن واکنش نشان داد. لذا ضرورت دارد دستگاه‌ها روابط عمومی فعال داشته باشند.
رییس دفتر رییس جمهوری گفت: دولت پاسخگو باید در ارتباطات و رسانه با مردم بهترین نمره را داشته باشد و به فن روابط عمومی باید به عنوان علم و تخصص نگاه شود.

نکته قابل توجه این است که پرداختن به امر اطلاع رسانی و موضع گیری نهاوندیان در این مقطع زمانی و درخواست سریع و به موقع نسبت به رویدادها در شرایطی صورت می گیرد که انتقادات شدیدی به تیم رسانه ای دولت بالاخص معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی نهاد ریاست جمهوری وارد است. این عکس العمل رئیس دفتر در غیاب نزدیکان رئیس جمهور می تواند یک فرار رو به جلو با عدم توجه به انتقادات و عدم پاسخگویی به این وضعیت باشد. انتظارات از دفتر رئیس جمهور بیش از این است که در دولتی که سعی شده متخصصین هر حوزه در جای خود قرار گیرند، چطور فردی با تحصیلات مهندسی مکانیک و با ضعیف ترین تعامل با رسانه ملی طی یکسال و اندی از مسئولیتش و در حضور اساتید و مدیران و باتجربه تر و باسواد تر از ایشان در مجموعه معاونت مطبوع، در راس آن قرار می گیرد!

سخنان دیشب نهاوندیان با استانداران و درخواست از آنان برای انتخاب مسئولان اطلاع رسانی با روابط عمومی قوی می تواند موید ضعف اطلاع رسانی در مجموعه دولت باشد که امید است بادرنظر گرفتن تمام انتقادات به عملکردهای صورت گرفته مورد اصلاح و دستخوش تغییرات اساسی شود.

البته شایان ذکر است که دلسوزان و یاران اصلی دولت همواره در جهت انجام خدمت به مردم و در راستای تحقق شعارها و وعده های انتخاباتی رئیس جمهور در تلاش بوده و با ملاحظه کم کاری از جانب این بخش از دولت به بهبود شرایط و حل مسائل پیش رو با وجود فشار ها و استرس های وارده پرداخته و به کوری چشم بدخواهان به این مسیر را ادامه خواهند داد.

تدبیر24 در ادامه به جزئیات بیشتری از این ماجرا پرداخته و تاحصول نتیجه، باوجود همه فشارها و تهدیدات وارد شده و با توجه به اینکه می داند روحانی خیلی تنهاست، در حمایت از ملت طی طریق خواهد کرد.

مطالب مرتبط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها