بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۳۹۱۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۲:۲۹
خامسیان در گفتگو با خرداد :
 تدبیر24:یک فعال رسانه‌ای اصلاح‌طلب نحوه عملکرد معاونت اصلاع‌رسانی رئیس‌جمهور را شایسته دولت تدبیر و امید نداست و تداوم رویه کنونی را موجب ایجاد فاصله عمیق بین دولت و رسانه‌ها ارزیابی کرد.

علیرضا خامسیان در گفت‌وگو با «خرداد» در ارزیابی خود از عملکرد معاونت اصلاع‌رسانی رئیس جمهور گفت: معتقدم همه ارکان دولت باید خود را هماهنگ و همسو با مشی اعتدالی رئیس‌جمهور محترم کنند بخصوص برخی نهادهای مهم مانند معاونت اطلاع‌رسانی که پل ارتباطی دولت و رسانه‌ها تلقی می‌شوند.

 

وی تاکید کرد: عملکرد معاونت اصلاع‌رسانی رئیس‌جمهور تاکنون به‌گونه‌ای بوده است که شوربختانه باید گفت مسئولان این معاونت در طراز دولت تدبیر و امید نیستند و به‌جای تعامل با رسانه‌ها به دنبال رودررویی با آنها هستند که تداوم رویه کنونی موجب ایجاد فاصله عمیق بین دولت و رسانه‌ها می‌شود.

 

مدیرمسئول سایت امیدنامه با اشاره به حواشی ایجاد شده در نشست خبری اخیر رئیس‌جمهور و نیز ضیافت افطاری دکتر روحانی با اصحاب رسانه‌، یادآور شد: آقای دکتر روحانی با همراهی و کمک رسانه‌های اصلاح‌طلب و چهره‌های شاخص این جریان توانست پیروز انتخابات ریاست‌جمهوری شود نه گویندگان اخبار رسانه ملی! و جفاست مدیران رسانه‌های اصلاح‌طلب مورد حمله گازانبری معاونت اطلاع‌رسانی قرار بگیرند.

وی ادامه داد: فردی که در این سمت(معاونت اصلاع‌رسانی رئیس‌جمهور) قرار می‌گرد باید از آنچنان سعه‌صدری برخوردار باشد که با همه رسانه‌ها تعامل سازنده داشته باشد نه این که به صرف انتقاد یک رسانه طاقت از کف بدهد و از تعابیر زننده استفاده کند؛ فردی که در این مقام قرار می‌گیرد باید در نحوه ارتباط گیریش با خبرنگاران دقت لازم را به خرج دهد تا شائبه‌هایی پیرامون این ارتباط ایجاد نشود.

خامسیان در پایان خاطرنشان کرد: رسانه‌های اصلاح‌طلب که در شکل‌گیری دولت تدبیر و امید به دکتر روحانی کمک کرده‌اند کماکان وظیفه خود می‌دانند از دولت حمایت کنند ولی مطمئنا رئیس‌جمهور محترم راضی نیستند رسانه‌ها در مقابل برخی توهین‌های معاونت اطلاع‌رسانی سکوت پیشه کنند. اگر لازم باشد در آینده برخی زوایای پیدا و پنهان افراد مسئول در این معاونت شفاف سازی خواهد شد.

 

اخبار مرتبط:

 
ماجرای پیامک ضیافت افطاری رئیس‌جمهوری چه بود؟ +عکس
 
بررسی عملکرد تیم رسانه‌ای دولت در گفت‌وگو با فعالان رسانه‌ای/4:
فعال اصولگرا: تیم رسانه‌ای دولت به بدترین شکل با اهالی رسانه تعامل کرده است
 
بررسی عملکرد تیم رسانه‌ای دولت در گفت‌وگو با فعالان رسانه‌ای/3:
کاظمی: تیم رسانه‌ای دولت کار اصلی خود رها کرده/ نگاه دولت به رسانه باید تغییر کند
 
بررسی عملکرد تیم رسانه‌ای دولت در گفت‌وگو با فعالان رسانه‌ای/1:
دربیکی: نباید نسبت به نقد دولت بی‌تفاوت بود/در دولت گوش شنوا هست/انتقاد از رفتارهای غیراخلاقی
منبع: خرداد
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
0
0
براستی چنین است
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها