بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۳۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹
تلویزیون‌های جدید و هوشمند سامسونگ بین کابران و تلویزیون تعامل به وجود آورده است.
تدبیر24 : پیش از این کنترل تلویزیون‌ها تنها وسیله برای کم یا زیاد کردن صدای گیرنده یا تغییر کانال بود و امکان هیجان‌انگیز دیگری برای کاربران به ارمغان نمی‌آورد. اما اکنون کنترل تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ این قابلیت را برای شما فراهم می‌کند که با استفاده از فرامین صوتی با تلویزیون خود کار کنید. در میان تولیدکنندگان خارجی تلویزیون، سامسونگ تنها برندی است که از چنین ویژگی‌ برخوردار است و این امکان ویژه را برای کاربران ایرانی خود فراهم کرده است تا فرامین صوتی خود را به وسیله کنترل صوتی فارسی اجرا کنند.

کنترل تلویزیون‌های سامسونگ از طراحی منحصربه‌فردی برخوردار است. یک دکمه به شکل میکروفون روی آن قرار دارد که این امکان را فراهم می‌کند تا به تلویزیون خود دستور بدهید. با استفاده از این «تعامل صوتی» از بسیاری ویژگی‌ها و کاربری‌های تلویزیون هوشمند خود بهره‌مند خواهید شد. با فعال‌سازی کنترل صوتی، تلویزیون هوشمند صدای کاربر را تشخیص می‌دهد، ثبت می‌کند و ارائه دستورات صوتی توسط فرد را حتی در فضاهای پرسروصدا نیز ممکن می‌کند. بسیاری فرامین، از دستورات صوتی ساده تا اجرای برنامه‌های متنوعی را می‌توان با کنترل صوتی اجرا کرد.

با تلویزیون خود صحبت کنید

در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ، تعدادی از دستورات صوتی به صورت پیش‌فرض نصب شده‏ است. به عنوان مثال دستور تغییر کانال یا افزایش صدای تلویزیون به صورت پیش‌فرض در دستگاه در نظر گرفته شده است.

درخواست جست‌وجوی مطالب، افزایش یا کاهش صدا، تغییر کانال، استفاده از امکانات صوتی و تصویری در حالت ورزشی و باز کردن وب‌سایت‌های برگزیده ازجمله دستورات فارسی است که در تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ وجود دارد. در تلویزیون‌های هوشمند که از امکان کنترل صوتی برخوردارند، 410 دستور صوتی فارسی نصب شده است.

کنترل صوتی فارسی سامسونگ دقت تشخیص فرامین صوتی را حتی با لهجه‌های گوناگون نیز دارد. دستورات صوتی فارسی در 10 شهر مختلف ایران ضبط شده است تا دقت اجرای این فرامین بالا باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها