بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۳۹۵۵
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان گفت: با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر کوهدشت و دوره چگنی طی عملیاتی پلیسی 8 کیلوگرم هروئین کشف و سه سوداگر مرگ دستگیر شدند.
 تدبیر24 : سرهنگ «هبت‎الله فرخی» در جمع خبرنگاران، افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر پلیس شهرستان‎های کوهدشت و دوره چگنی در عملیاتی مشترک و برنامه‎ریزی شده یک‎دستگاه سمند که در حال انتقال مقادیری مواد مخدر از کوهدشت به شهرستان‎های هم‌جوار بود را شناسایی و توقیف کردند.

وی اظهار کرد: مأموران در بازرسی به‎عمل آمده از سمند 8 کیلوگرم هروئین که به‎طرز ماهرانه‎ای در این خودرو جاسازی شده بود کشف و در این رابطه سه قاچاقچی دستگیر شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر لرستان تصریح کرد: هروئین مکشوفه همراه سه سوداگر مرگ تحویل مراجع قضائی شد.

فرخی خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان به‎طور شبانه‎روز در حال مبارزه با باندهای قاچاق موادمخدر بوده و آماده دریافت اخبار و گزارشات مردم شریف استان دراین حوزه است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها