بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۵۳۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۸
مدیرمسئول «روزنو»:
تدبیر24:عضو تیم رسانه‌ای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی گفت: تیم رسانه‌ای دولت یازدهم نه‌تنها نتوانسته رسانه‌های نزدیک به خود را هماهنگ کند بلکه آنها را نیز تبدیل به مخالف خود کرده است.

حامد صالح آبادی با اشاره به عملکرد تیم رسانه‌ای دولت در گفت‌وگو با «خرداد» اظهار کرد: در طول فعالیت دولت یازدهم شاهدیم که آنها کمترین اهمیت را به اهالی رسانه داده‌اند و معتقدم یکی از پاشنه آشیل‌های این دولت ضعف اطلاع‌رسانی است که تا‌کنون دولتمردان نتوانسته‌اند ارتباط مناسبی با رسانه‌ها برقرار کنند و همواره از رسانه‌ها فرار می‌کنند و سعی دارند با شیوه امنیتی به رسانه نگاه کنند. همین امر تا امروز موجب شده که در برهه‌های مختلف دولت در برابر رسانه‌های مخالف آچمز شده و حرفی برای گفتن نداشته باشد.

مدیرمسوول سایت «روزنو» تصریح کرد: در ماجرای ضیافت افطاری رییس‌جمهور که دارای حواشی زیادی بود صندلی‌های خالی در ردیف‌های جلوی سالن خود گویای نارضایتی رسانه‌های اصلاح‌طلب و حامی دولت از عملکرد معاون اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور بود.

عضو تیم رسانه‌ای ستاد انتخاباتی دکتر روحانی افزود: در این مراسم از مجریان شبکه‌های مختلف صداوسیما تا مستندسازان و روابط عمومی دستگاه‌های دولتی حضوری پر‌رنگ داشتند اما اصحاب رسانه که مهمان اصلی مراسم بودند، تعدادی محدود و به صورت گزینشی در مراسم حاضر شده بودند و عده‌ای هم در اعتراض به رویکرد معاون اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور، در مراسم حاضر نشدند.

صالح‌آبادی اظهار داشت: همانطور که معاون اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور در صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی پیش‌بینی کرده بود مجاهدان روز شنبه در حاشیه این دیدار توسط خود این فرد نزد رییس‌جمهور برده می‌شدند و عکس‌های یادگاری‌شان را با رییس‌جمهور می‌گرفتند تا آلبوم عکس‌های یادگاری‌شان را اینگونه تکمیل کنند.

این فعال رسانه‌ای خاطرنشان کرد: تیم رسانه‌ای دولت به‌جای اینکه با فرافکنی برای خود و دولت خدمتگذار حاشیه ایجاد کند‌، با یک تدبیر مناسب می‌توانست مانع ایجاد این حواشی شود و موجبات ایجاد رضایتمندی در میان اکثر رسانه‌ها را فراهم می‌کرد اما متاسفانه وقتی معاون اطلاع‌رسانی دفتر رییس‌جمهور اختیار خود را به چند خبرنگار کم‌تجربه می‌سپارد نتیجه‌اش وضع موجود می‌شود.

وی افزود: برای من نامفهوم است که چرا دولت یازدهم نمی‌خواهد یا نمی‌تواند از ظرفیت رسانه‌ها در راستای اعتلای دولت و کشور استفاده کند در حالی که رقبای این دولت به بهترین نحو ممکن از فضای رسانه‌ای کشور استفاده و بهره‌برداری می‌کنند ولی مسوولان این دولت دست به سینه فقط نظاره‌گر اعمال مخالفان خود هستند.

مدیرمسوول سایت «روز‌نو» تصریح کرد: دولت احمدی‌نژاد هر ضعفی که داشت اما در حوزه رسانه بسیار هوشمندانه و با برنامه حرکت می‌کرد و توانسته بود رسانه‌های نزدیک به خود را هماهنگ کند اما هنر دولت یازدهم این است که نه تنها نتوانسته رسانه‌های نزدیک به خود را هماهنگ کند بلکه آنها را نیز تبدیل به مخالف خود کرده است. این اتفاق نشان‌دهنده ضعف و بی‌تدبیری مسوولان تیم رسانه‌ای دولت است و اگر این رویه همچنان تداوم داشته باشد مطمئنا در جریان انتخابات مجلس و ریاست جمهوری آینده دولت ضربه سنگینی را از این حوزه خواهد خورد چرا که به گفته خود دکتر روحانی "سرمایه دولت و رسانه‌ها، سرمایه اجتماعی و حمایت مردم است" که این دو باهم مرتبطند و اگر با یکدیگر هماهنگ نباشند قطعا موجبات ناسازگاری را فراهم می‌کند که قطعا نتایج خوشایندی برای دولت نخواهد داشت.

صالح آبادی در پایان تاکید کرد: به تیم رسانه‌ای دولت به عنوان یک دوست توصیه می‌کنم دست از لجبازی‌ها و کارهای شتاب‌زده و احساسی بر‌دارد و با تدبیر و عقلانیت به مسیر اصلی خود بازگردد و مطمئن باشند اگر اینگونه حرکت کنند، رسانه‌ها نیز آنها را در این راه یاری خواهند کرد و نتیجه این تعامل، سربلندی دولت منتخب ملت خواهد شد.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها