بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۴۱۲۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۲
اردیبهشت امسال بود که حزب دموکرات کردستان اعلام کرد مایکل انرایت،بازیگر هالیوود به صف حمایت مردمی کردهای سوریه پیوسته تا علیه داعش بجنگد.
 تدبیر24 :نرگس رضایی - اردیبهشت امسال بود که حزب دموکرات کردستان اعلام کرد مایکل انرایت،بازیگر هالیوود به صف حمایت مردمی کردهای سوریه پیوسته تا علیه داعش بجنگد.گفتند این بازیگر هالیوود می خواهد برای مبارزه با داعش سلاح به دست گرفته و در کنار کردها علیه داعش مبارزه کند و تصاویر متعددی از این بازیگر هالیوود در سنگر کردها و زندگی رویایی اش در آمریکا منتشر شد که آن را به خاطر هدفی مقدس رها کرده و در کنار نیروهای کرد قرار گرفته است.
جنگ مانکن ها و هنرپیشه ها با داعش در سوریه و عراق
به گزارش "سایت روز نو" حزب دموکرات کردستان آن روزها به کرات روی کشته های خارجی نیز مانور می داد.اینکه یکی تابعیت انگلیسی و دیگری تابعیت استرالیایی داشته است.
این حزب حتی پیش بینی کرد شخصیت های دیگری نیز به آنها ملحق خواهند شد.شخصیت هایی که یکی دیگر از آنها در کمتر از 2 ماه معرفی می شود.
تایگر سان،مانکن 46 ساله اهل کانادا که در کار مدلینگ فعالیت داشته و حالا در سوریه کنار نیروهای کرد علیه داعش می جنگد.
حقیقت این است که تب تبلیغ در زمان جنگ بسیار داغ بوده و در این رابطه پوسترهای مربوط به سربازگیری در جنگ جهانی اول و پوسترها و فیلم های سازمان های اطلاعاتی در خصوص جنگ جهانی دوم مصادیق بارزی است که می توان به آنها اشاره کرد.کمونیست ها و نازی ها در دوره اوج قدرتشان از فیلم و تصویر برای تاثیرگذاری بر افکار عمومی بهره زیادی می بردند.
 
 
فرشته کوبانی که در توئیتر 100 داعشی را کشت
 
پیش از این در پاییز 1393 دختری جوان به اسم ریحانه به عنوان "فرشته کوبانی"به نماد مقاومت در برابر داعش تبدیل شد.می گفتند این دختر جوان ۱۰۰ شبه نظامی داعش را کشته است.هزاران نفر از کاربران شبکه‌های اجتماعی تصاویر این دختر کرد را همراه با داستان هایی از رشادت و شجاعت او در فیسبوک و توییتر منتشر کردند.
اما واقعیت چیز دیگری بود.تصویر زنی که به عنوان "فرشته کوبانی" در جهان سروصدا کرد،در یک گردهمایی نیروهای داوطلب گرفته شده بود.کارل درات، روزنامه نگار سوئدی، در آن هنگام تنها خبرنگار خارجی حاضر در کوبانی بود و پیش از آغاز مراسم توانسته بود با این دختر جوان صحبت کند.مطابق آنچه خبرنگار کرد زبان بی بی سی می نویسد خبرنگار سوئدی توضیح داده  که این دختر به هیچ عنوان رزمنده ای در خط مقدم نبود،بلکه برای کارهای انتظامی داخل شهر کوبانی داوطلب شده بود و در نتیجه نمی تواند شمار زیادی از نیروهای دشمن را کشته باشد.
جنگ مانکن ها و هنرپیشه ها با داعش در سوریه و عراق
خبرنگار سوئدی توضیح می دهد کسی که به عنوان قهرمان نظامی مطرح شده نزد من آمد و گفت که قبلا در حال تحصیل در رشته حقوق در شهر حلب بود، اما نیروهای داعش پدرش را کشتند و او تصمیم گرفت به صف رزمندگان بپیوندد.
اما تصویر این دختر در ابعادی جهانی منتشر شد.با توئیتی که ۵۵۰۰ بار بازنشر شد "ریحانه بیش از صد تروریست داعش را در کوبانی کشت.بازنشر کنید و او را برای شجاعتش مشهور سازید".
جنگ مانکن ها و هنرپیشه ها با داعش در سوریه و عراق
 
به گزارش روزنو،براون چندین دهه پیش می گوید مبلغان، خواه هدفی سیاسی داشته باشند و خواه هدفی تجاری،زرداخانه ی شناخته شده ای از فنون را در اختیار دارند.رهیافت آنها رهیافتی مبتنی بر تلقین است و نه مبتنی بر استدلال منطقی.تلقین راهی است برای ترغیب کردن دیگران به پذیرش یک باور خاص بدون این که شاهد یا مبنای منطقی برای پذیرش آن ارائه شود، خواه چنین چیزی وجود داشته باشد و خواه وجود نداشته باشد.
جنگ مانکن ها و هنرپیشه ها با داعش در سوریه و عراق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
نشتیمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
... خیلی ...است.خیلی حرفه ای و موذیانه دوباره کردها رو زیر سوال برده.اون دفه هم در مورد فریناز و ماجرای هتل مهاباد پلیس بازی درآورده بود.بی رحمانه و از زوایه ای خاص فرد رو هدف می گیره که ماجرا را باورپذیر جلوه میده.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
0
0
خیلی جالبه جنگ زیبارخان (گلرخان) با...!!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها