بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۴۱۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸

وضعیت و زمان واریز یارانه تیر ماه سال 94

یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی ایرانیان در خردادماه گذشته بامداد روز بیست و هفتم قابل برداشت شد.

با توجه به اینکه دولت هر ماه در پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار تاخیر دارد، حال این پرسش پیش می آید که این ماه هم دولت با تاخیر چند روزه یارانه نقدی را واریز خواهد کرد؟ که اگر این اتفاق بیفتد، دولت یک ماه کامل در واریز یارانه نقدی تاخیر دارد.
بر این اساس با تاخیر یک ماهه در واریز یارانه نقدی، دولت بیش از 3400 میلیارد تومان به بیش از 74 میلیون ایرانی یارانه بگیر بدهکار خواهد شد.

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت، تعداد یارانه بگیران در خردادماه را 76 میلیون و 57 هزار و 430 نفر اعلام کرده است.

در عین حال طی چند ماه اخیر دولت در حال اجرای تدریجی قطع یارانه نقدی ثروتمندان است، اما به نظر می رسد با بی دقتی هایی که در اجرای این برنامه وجود دارد، یارانه برخی از افراد به جز ثروتمندان هم قطع شده است؛ به طوری که یارانه برخی از بازنشستگان که مبلغ دریافتی ماهیانه آنها کمتر از یک میلیون تومان است، هم قطع شده است.

سخنگوی دولت در عین حال از انصراف 2 میلیون و 300 هزار نفر از دریافت یارانه نقدی خبرداده و علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی هم اعلام کرده است که 200 هزار نفر از فهرست یارانه بگیران خط خورده اند.

پیش بینی می شود دولت در ادامه برنامه حذف یارانه نقدی ثروتمندان، این ماه هم یارانه نقدی عده دیگری از ایرانیان را قطع کند.

گرچه دولت اعلام کرده است که معترضان به قطع یارانه نقدی در سایت مربوطه می توانند اعتراضات خود را ثبت کنند، اما اطلاعات دریافتی حاکی است که دولت تاکنون پاسخی به این معترضین برای قطع یارانه نقدی آنها نداده است و این افراد در بلاتکلیفی به سر می برند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۳
محمد رضا بساطی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
1
سلام.15ماه است یارانه فرزندم که تحت پوشش کمیته امداد می باشیم قطع شده است (جا مانده از ثبت نام یارانه) لطفا پیگیری کنید سایت ثبت نام یارانه کی باز می شود .....
ناشناس
|
-
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
0
1
جناب آقای روحانی عزیز کی و چه وقت زمان بازکردن قفل این همه بدبختی ملت (از گرانی تا فقر و فحشا ) با کلید طلایی شما فرا خواهد رسید
یک فرهنگی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
0
در شرایط موجود حذف یارانه،صورت پذیرد.همانطور که گفته اند ابتدا افراد پردرآمد بعد سایر قشرها .نه اینکه ابتدا یارانه معلمان کم شود بعد پردرآمدها.بنده در شهر کوچکمان افرادی سراغ دارم که ماهانه درآمدشان چندین برابر زوجین فرهنگی است ولی متاسفانه یارانه دریافت می کنند .من با همه ی ارادتی که به دولتمردان تدبیر وامید دارم این تصمیم عجولانه که شامل من و تعداد زیادی از همکارانم در کشور شده است را امری عجولانه و غیر قابل قبول می دانم. امید است در راستای شعار امید و اعتدال دولت کریمه، موضوع بررسی شود و ماههایی که یارانه به سرپرستان خانوار فرهنگیان پرداخت نشده به حسابشان واریز گردد.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها