بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۴۳۹۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۴
تدبیر24:   آنجلینا جولی بازیگر مشهور هالیوود جزیره ای را برای همسرش براد پیت که یکی از بازیگران مشهور هالیوود است خریداری کرده و به او هدیه داد.

جولی برای شوهرش براد پیت، (دیگر بازیگر سرشناس هالیوود) جزیره ای به ارزش 20،000،000 دلار خریداری و به او هدیه داد.
هدیه آنجلینا جولی به برداد پیت



جزیره پترا واقع در 50 مایلی شمال شهر نیویورک (15 دقیقه با هلیکوپتر) و شامل دو خانه طراحی شده توسط معمار مشهور آمریکایی فرانک لوید رایت، است.
هدیه آنجلینا جولی به برداد پیت
 
مساحت جزیره 11 هکتار است و در دریاچه Mahopac نیویورک واقع شده است. جزیره پترا دارای پد فرود هلیکوپتر است و از سرزمین اصلی با قایق قابل دسترسی است.
 
جزیره براد پیت 
 
یک کلبه 1،200 فوت مربع، و اقامتگاه اصلی 5000 فوت مربع است که چیزی کمتر از یک شاهکار معماری به شمار می رود که توسط فرانک لوید رایت طراحی و ساخته شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
1
2
خدا از این همسرا قسمت بکنه انشاا...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
1
1
از ما که گذشت اما خوش بحال براد پیت و مردانی که همسر خوب و پولدار و مشهور دارند
AAAAAAAAA
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
1
0
لعنت به هردوشون.....
فاحشه های بی حیا
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
0
خاک توسرت AAAAAAAAAAAA عقده ای بدبخت شرف آنجلینا خیلی بیشتر از امسال توست بازم اون یه لقمه به یتیمان میده تا حالا تو چنین کاری کردی ؟ خاک بر سره بی شعورت
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها