بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۴۴۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
رئیس اداره راه و شهرسازی چالوس گفت: با توجه به فرارسیدن تعطیلات عید فطر و ورود مسافران زیاد به منطقه، از امروز بعدازظهر جاده کندوان یکطرفه می‌شود.
 تدبیر24محمدرضا کاوه  با اعلام این خبر اظهار کرد: با توجه به آغاز تعطیلات عید فطر و ورود مسافران به منطقه، جاده کندوان از تردد زیادی برخوردار می‌شود بنابراین جهت سهولت در رفت و آمد نیاز است طرح ترافیکی اجرا شود.

وی افزود: طی روزهای گذشته جلسات زیادی با فرماندار، فرماندهی نیروی انتظامی و رئیس پلیس راه پاسگاه کندوان برگزار و قرار بر این شد از امروز ساعت 14 تا ساعت یک بامداد پنج‌شنبه جاده کندوان از سمت دزدبن به سمت کرج مسدود اعلام شود.

رئیس راه و شهرسازی چالوس تصریح کرد: همچنین تردد انواع وسیله نقلیه در روز پنج‌شنبه از ساعت 13 تا سه بامداد جمعه از مرزن‌آباد تا کرج مسدود است و در روز جمعه نیز از ساعت 12 تا یک بامداد روز شنبه از سمت کرج به چالوس یکطرفه خواهد بود.

کاوه خاطرنشان کرد: اگر روز شنبه عیدفطر اعلام شود روز یکشنبه مسیر از سمت مرزن‌آباد یکطرفه خواهد شد.

وی درباره بازگشایی مجدد بزرگراه گفت: با توجه به اینکه بزرگراه برای پاره‌ای تعمیرات و بازسازی مسدود است قرار بر این شد تا ضلع شرقی آن در روزهای پایانی این هفته از سمت مرزن‌آباد به چالوس بازگشایی شود.

رئیس راه و شهرسازی چالوس در پایان از رانندگانی که قصد سفر به استان را دارند و مسیر کندوان را برای سفر در نظر گرفته‌اند خواست تا در مسیرهای تعیین شده با حفظ فاصله رانندگی کنند و از سبقت‌های غیرمجاز بپرهیزند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها