بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۴۴۹۱
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۰
اگر روزي روزگاري پرونده سنگين و سياه دلواپسان و گروههاي غيرقانوني فشار و خشونت، بازگشايي و بررسي حقوقي شود آنگاه بر همه روشن خواهد شد كه اين جماعت چه خسارتهایی بر جسم و جان مردم زده اند.
تدبیر24: مهدی آیتی - دلواپسان امروز همان كاسبكاران سياسي چند دهه گذشته هستند كه همواره در قالب گروههاي اقليت و بدون شناسنامه در جريانات مختلف سياسي مملكت عرض اندام نموده و خودنمايي كرده اند.
دلواپسان همان كساني هستند كه در طول سالهاي گذشته انقلاب هراز چندگاه يكبار و به مقتضاي مسائل سياسي- اجتماعي جامعه در هيات گروههاي فشار و خشونت بر مردم و اجتماعات قانوني هجوم برده و با جان و مال و آبروي مردم بازي كرده.
در يك حساب سرانگشتي و بسيار ساده مي توان كارنامه سراسر منفي و افراطي گري دلواپسان را در سالهاي انقلاب بررسي كرده و به نقد عالمانه گذاشت.
به راستي اين گروههاي بدون شناسنامه و محفلي چه كساني هستند و از كجا تغذيه مي شوند كه به راحتي مي توانند در مجامع مختلف ظاهر شده و در پوشش نام هاي رنگارنگ و در حاشيه امن حركت كرده و دست به هر كاري بزنند و افراد و گروهها را ترور شخصيت نمايند!
حافظه تاريخي انقلاب اسلامي ايران هرگز فراموش نمي كند كه گروههاي غيرقانوني و بدون شناسنامه در برهه هاي مختلف چگونه عرصه را بر مردم، مجلس و دولت ها تنگ كرده و حرف خود را بر كرسي نشانده و يا مطامع خود را بر جامعه تحميل نموده اند.
متاسفانه تاريخ نشان نمي دهد كه در طول دهه هاي گذشته يكبار هم كه شده از سوي مراجع قانوني از قبيل وزارت كشور، قوه قضاييه، نيروهاي انتظامي و امنيتي به طور جدي با اين گروههاي خودسر برخورد شده باشد و يا در محاكم قانوني محاكمه و بازجويي شده باشند.
دلواپسان امروز كه بدون هيچ ترس و واهمه در قضيه مذاكرات هسته اي بر دولت و ملت حمله كرده و هر نوع توهين و افترا مي بندند و با فشار و خشونت مانع از سير حركت قانوني در كشور مي شوند همان هايي هستند كه در طول سالهاي گذشته بر دولت موقت انقلاب كه منصوب حضرت امام(ره) بود آنقدر حمله برده و هجمه نمودند تا بالاخره آن دولت پاك و كاردان را ساقط كرده و از صحنه سياست خارج نمودند.
دلواپسان امروز همان هايي هستند كه در سالهاي پيشين به بهانه هاي مختلف از جمله مبارزه با بدحجابي، مبارزه با افكار و عقايد سياسي مخالف، جريانات فرهنگي دگرانديش، فرقه ها و مذاهب و قوميت ها، عرصه هاي اقتصاد آزاد و سرمايه داري و دهها مسئله از اين قبيل، خود را در جاي حق نشانده و رقيب را در جاي باطل و در زمره كافر، مشرك و منافق پنداشته و در نتيجه تعرض به جان و مال و آبروي مخالفان را مباح مي دانند.
اگر روزي روزگاري پرونده سنگين و سياه دلواپسان و گروههاي غيرقانوني فشار و خشونت، بازگشايي و بررسي حقوقي شود آنگاه بر همه روشن خواهد شد كه اين جماعت چه آسيب ها و خسارتها در عرصه هاي سياسي، اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي به جامعه وارد كرده و چه زيانهاي غيرقابل جبران بر جسم و جان مردم زده اند.
امروز اگر ملت قهرمان ايران با گذر از پيچ هاي خطرناك تاريخي و با حضور دائمي در صحنه هاي سياسي – اجتماعي توانسته از موانع مختلف سرفرازانه عبور كند تنها و تنها به خاطر شرافت فرهنگ و تمدن ايراني – اسلامي بوده و همين ملت بافرهنگ و قدرتمند امروز توانسته از مذاكرات سخت و پيچيده هسته اي با سربلندي و افتخار بيرون بيايد هرچند كه دلواپسان در اين سالها در مسير اين مذاكرات چه سنگ ها كه نينداختند و چه چاه ها كه نكندند.
دلواپسان يا صاحبان تفكر انديشه خشونت و تندروي به خوبي مي دانند كه همواره در طول تاريخ دكان كسب و كار آنها در فضاي بحراني، فساد اقتصادي، فساد اجتماعي، فساد اداري و تنش و تشنج رونق دارد و چه سودها و منافعي كه در اين سالها در فضاي غبارآلود نصيب آنها شده است.
آنها در طول سالهاي گذشته و حال حاضر همواره با كوبيدن بر طبل جنگ، خواب راحت و آرامش و رفاه را از جامعه گرفته و كشور را در مقاطع مختلف و حساس به خطر انداخته و به عقب رانده و مانع از پيشرفت شده و از اين راه سود سرشار به دست آورده و بازار كسب و كار پررونقي را براي خود فراهم آورده اند.
اينك در اين برهه حساس از انقلاب و نظام جمهوري اسلامي و پس از پيروزي بزرگ ملت ايران در مذاكرات هسته اي و شروع فصلي نو از خداوند متعال اميد آن داريم كه دلواپسان را هدايت فرمايد و ملت عزيز ايران را از شر آنها در امان نگه دارد. آمين

برچسب ها: تدبیر24 ، مهدی آیتی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
5
2
عجب رویی داری مهندس!
دوران شماها دیگه تموم شده- بگذارید جوانترها به میدان بیایند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
دوست عزیز چقدر بی ادبانه شما جواب میدید!!!!!!!!!!!
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
0
به امید روزی که پرونده تمام متعرضین به هموطنان پاک دل و پاک سیرت گشوده شود . در نزد ملت بزرگ ایران به اشتباه خویش مجازات شوندو یا با رافت ملت عزیز به جامعه شناسانده شوند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۷
1
5
درود بر مهندس مهدی نابغ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
عجب
فامیل واقعیش نابغ بوده؟
رضائی نژاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
ایشان فرزند مرحوم فقیدآیت اله نابغ آیتی (از علمای سرشناس بیرجند که مقلدین فراوانی داشته و دارند)می باشند.نام اصلی ایشان مهدی نابغ آیتی بوده است.و ایشان نماینده مردم شهرستان بیرجند در مجلس ششم بودند.ایشان از دوستان مرحوم فقیدسیدابوالحسن حائری زاده (فرزند مرحوم آیت الله حائری مجتهدنیم قرن اخیر)که چندین دوره نماینده بیرجند در مجلس بوده اند.مهندس آیتی در زمان نمایندگیش کار بسیار سنگین تفکیک خراسان بزرگ را که از زمان نخست وزیری اسدالله علم می خواست عملیاتی شود،بهمراه فراکسیون نمایندگان استان خراسان بزرگ،به پایان رساند.کارهای کارشناسی برای مرکزیت استان در زمان نمایندگی ایشان انجام شد.ولی بعلت پایان مجلس ششم،در اوایل مجلس هفتم سه استان خراسان های شمالی،رضوی و جنوبی نفکیک شدند.آیتی در این باره کتابی هم منتشر کرد. ایشان قبل از نمایندگی مجلس،در تهران کارهای زیر بنایی شهرداری را در زمان کرباسچی انجام می داد.خدا یارش باد
صداقت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
1
2
زنده باد مهندس آیتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
1
0
مفاد توافقنامه را خوندی که اینقدر محکم حرف میزنی × ایران بنظر میرسه 5بر1 باخته
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها