بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۴۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
"دیوید زینگ " 55 ساله پس از آنکه قربانی 19 ساله‌اش "آماندا مورتون" را وحشیانه مورد تعرض جنسی قرار داد، اجزای بدنش را تکه تکه کرد.
  تدبیر24: "دیوید زینگ " 55 ساله پس از آنکه قربانی 19 ساله‌اش "آماندا مورتون" را وحشیانه مورد تعرض جنسی قرار داد، اجزای بدنش را تکه تکه کرد.


 

 
این قاتل بی رحم اجزای تکه تکه شده قربانی‌اش را به درختی در خارج از مناطق مسکونی آویزان کرد تا غذای پرندگان و دیگر حیوانات حیات وحش شود.
 
"دیوید زینگ" که در سال 2001 این جنایت فجیع را انجام داد، در سال 2004 دستگیر و محاکمه شد.
 
بنابر اطلاعات موجود در پرونده این جنایتکار، در یک تصادف، "دیوید زینگ" برای اولین بار "آماندا" را ملاقات کرد و از همان زمان با ربودن وی به مدت یک هفته وی را به طور وحشیانه و بی رحمانه مورد تعرض جنسی قرار داد و به قتل رساند.
 
 
پس از گذشت چهار سال پلیس میسوری موفق به شناسایی و دستگیری این قاتل شد.
 
تصاویر ثبت شده دوربین‌های ترافیکی از خودروی "دیوید زینگ" کمک شایانی به پلیس برای دستگیر کردن این قاتل کرد.
 
به گفته مقامات زندان میسوری، پس از آنکه آخرین وعده غذایی زینگ در اختیار وی قرار گرفت و سپس حکم اعدام وی در حضور خواهر و پدر و مادر آماندا، عصر روز گذشته در ساعت 7:31 دقیقه اجرا و در ساعت 7:44 دقیقه با تزریق سم اعدام شد.
برچسب ها: تدبیر24 ، متجاوز ، اعدام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
0
نامرد بی وجدان حیوان
اولا بیجا کردی تجاوز اونم میشد با ازدواج و قانونی
دوما چرا قتل و مثله کردن جنازه ؟؟
یک خانم جوان و زیبا را مثل یک غنچه نشکفته نابود کردی بی مروت و...
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها