بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۴۵۴۵
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
 تدبیر24: عنوان ملکه ی زیبایی کره ی جنوبی در سال 2015 به دختری 24 ساله رسید. لی مین جی دختر 24 ساله که از منطقه گیونگی Gyeonggi  در این رقابت ها شرکت کرده بود توانست به عنوان ملکه زیبایی کره در سال 2015 انتخاب شود.

 
 


 در این رقابت که در شهر سئول کره جنوبی برگزار شد 30 دختر برگزیده شرکت کردند که در نهایت مقام اول به لی مین جی 24 ساله رسید.


 

لی مین جی دختر 24 ساله که از منطقه گیونگی Gyeonggi  در این رقابت ها شرکت کرده بود توانست به عنوان ملکه زیبایی کره در سال 2015 انتخاب شود.

 

 این دختر برای بدست آوردن این عنوان با 29 دختر دیگر از سرتاسر کره جنوبی رقابت داشت.

لی مین جی در رشته خوانندگی از دانشگاه فارغ التحصیل شده است.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۶
نیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
0
4
غیبت مرد مشهدی با نظرات بسیار عمیق و پر محتواش نگران کننده است!! مرد مشهدی بیا دیگه بیا بگو کاش منم زنم ملکه ی زیبایی میبود یا چشم بادومی بود یا هر چرندی که به ذهنت میرسه بگو مستفیض شیم.... والااااااا!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
3
0
سلام جناب نیک
وقتی خانمی جوان تونسته در کره جنوبی ملکه زیبایی بشه حتما زیبا و خوشگل وخوشتیپ بوده و بیشتر مردان هم که در ازدواج به زیبایی همسر اهمیت میدهند و ارزوی همسر زیبا دارند
اینطور هم نباشه بعد ازدواج احتمالا پشیمون میشن که چرا همسرشون زیبا نبوده!
نتیجه :کاش ممکن بود با این خانم زیبا ازدواج کنم!!
پاسخ ها
نیک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
وای ممنون که ما رو از نگرانی در آوردی جناب مرد مشهدی!! بیشتر مردان اگه ذهنیتشون مثل تو باشه نباید اسم خودشونو بزارن مرد!!! مردایی که سیرمونی ندارن و عقلشون به چشمشونه حقشونم هست هر بلایی سرشون بیاد! راستی چه نتیجه ی پرمحتوایی!! یه نگاه هم به خودت کنی بد نیستاااااااا.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
کاملا با شما جناب ناشناس یا مرد مشهدی موافقم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
0
سلام لطف کنید این تصویر رو بردارین ممنونم
بهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
0
سلام ناشناس
فکرشو کردی باید خودت بخری بپزی بشوری بسابی تا خانوم چیش بادومیت از سالن مد برگرده ؟!
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها