بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 17
کد خبر: ۵۴۵۷۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۲
می بایست به مسئولان کمیته ملی المپیک علی الخصوص کیومرث هاشمی اعلام کرد که حضور و مسئولیت در این دولت با دولت مهرورز متفاوت است و شئونات خاص خود را دارد!

تدبیر24  :چندی پیش درخصوص وضعیت فعلی کمیته ملی المپیک، حیات خلوت نزدیکان دولت قبلی مطلبی را منتشر کرده بودیم ( اینجا ) که انتظار می رفت باتوجه به حساسیت دولت اعتدال به پیگری و حل مسائل مالی باقی مانده آمده از دولت مهرورز، مسئولان کمیته ملی المپیک باتوجه به رصد خبر مربوطه و در جریان قرارگرفتن دغدغه های جامعه ورزشی، به خود آمده و تصمیماتی را درجهت بهبود وضعیت فعلی و حل مسائل مطرح شده اتخاذ نمایند. اما گویا می بایست به مسئولان آن علی الخصوص کیومرث هاشمی اعلام کرد که حضور و مسئولیت در این دولت با دولت مهرورز متفاوت است!

به گزارش خبرنگار ورزشی تدبیر24 باتوجه به نزدیک شدن به روزهای کاری کمیته ملی المپیک لازم است تا توجه ریاست این سازمان به موضوعاتی درخور توجه جلب شود.

آقای هاشمی باید بداند دولت تدبیر و امید، با رای مردمی برسرکار آمده است که درخواست تغییر و بهبود شرایط مدیریتی سال 92 را داشته اند.

آقای هاشمی باید بداند که دیگر زمان مخفی کردن ها و سکوت کردن ها پایان یافته است.

آقای هاشمی باید بداند که ما میدانیم چرا در بازی های یونیورسیاد جهانی خبرنگاران گزینش شده به همراه کاروان جهانی اعزام شده اند!


آقای هاشمی باید بداند که ما میدانیم شنیده هایی حاکی از اعزام خبرنگار خبرگزاری خاص به المپیک ریو به گوش می رسد. خبرنگار رسانه ای، که وزارت ورزش و جوانان 3 فقره شکایت از آن داشت که با حسن توجه وزیرمحترم ورزش و جوانان و رویکرد تعاملی و سخاوتمندانه ایشان منجر به رضایت شد.

آقای هاشمی باید بداند که جامعه ورزشی و رسانه ای همچنان منتظر پیگیری کردن پرونده ساختمان پر حاشیه گاندی است. پرونده ای که گویا بعد از آمدن ایشان پیگیری خاصی نشده و پیشرفت قابل ملاحظه ای نداشته است.

آقای هاشمی باید بداند مسندی که بر آن نشسته است جزوی از بیت المال است و تک تک مردم ایران حتی دانش آموزانی که دچار اعتیاد شده اند حق مطالبه و درخواست پاسخ از عملکرد ایشان را دارند.

آقای هاشمی باید بداند این رسانه تا زمانیکه دغدغه ها و مسائل موجود در کمیته ملی المپیک حل و فصل نشود به نقد و پیگیری مطالبات ادامه خواهد داد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۱
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
3
1
برو عمو
فکر کردی کی هستی که اینجوری دستور میدی؟
حتماً انتظار دارید کسانی رو به المپیک بفرستند که دوباره پناهنده بشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
توام لابد از ... هستی؟؟
محمد رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
0
0
خدا خيرتان دهد واقعيت اقاي هاشمي همين است نمي دانم چرا از واگويي پرونده ساختمان گاندي واهمه دارند واقعا از اشتباهات دولت تدبير واميد بكار گيري ايشان بود
فردا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
1
0
جالبه
پرویز اسماعیلی و کیومرث هاشمی رو تخریب میکنید
یکیشون چون تو ستاد قالیباف بوده و اونیگی هم چون تو دولت احمدی نژاد بوده اما چون دستتون تو جیب .... صداتونم در نمیاد
خاک بر سر گردانندگان این سات که . ...
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها