بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۴۷۱۵
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳
 تدبیر24: سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: راه‌های کشور باز است و مسیر چالوس شب گذشته و هراز روز گذشته بازگشایی شد.

سرهنگ نادر رحمانی اظهار کرد: محور چالوس -کرج در استان مازندران که به علت وقوع سیلاب مسدود شده بود، شب گذشته در ساعت 21:15 با تلاش عوامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور و ماموران پلیس راه بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر در محور هراز محدوده نارنجستان ترافیک سنگین است و بار ترافیکی آزادراه کرج تهران محدوده پل فردیس تا وردآورد سنگین گزارش شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در ادامه گفت: در استان کرمان، در اکثرمحورها شاهد بارش پراکنده باران هستیم و محور یزد - کرمان نیز بارانی گزارش شده است. سایر محورهای مواصلاتی کشور نیز باز است.

رحمانی به همه رانندگانی توصیه کرد: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی به توصیه‌های ایمنی ماموران پلیس راه توجه نمایند.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها