بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۴۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
صبح امروز خبری مبنی بر اینکه، "بر اساس قانون اصلاح ماده 87 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت که در سال 91 به دولت ابلاغ شده، به شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور اجازه داده می شود مبلغ 50 هزار ریال به قیمت بلیط هر مسافر در هر پرواز داخلی و مبلغ 250 هزار ریال به قیمت بلیط هر مسافر که با هواپیما عازم خارج از کشور است بیافزاید و از طریق درج در بلیط یا قرارداد حسب مورد دریافت کند.
تدبیر24:  صبح امروز خبری مبنی بر اینکه، "بر اساس قانون اصلاح ماده 87 قانون وصول برخی از درآمدهای دولت که در سال 91 به دولت ابلاغ شده، به شرکت مادر تخصصی فرودگاههای کشور اجازه داده می شود مبلغ 50 هزار ریال به قیمت بلیط هر مسافر در هر پرواز داخلی و مبلغ 250 هزار ریال به قیمت بلیط هر مسافر که با هواپیما عازم خارج از کشور است بیافزاید و از طریق درج در بلیط یا قرارداد حسب مورد دریافت کند.
 
طبق بخش دیگری از این قانون، به دولت اجازه داده می شود از ابتداء فروردین ماه سال 1392 به بعد، هرساله نرخهای موضوع این ماده را بر مبنا پیشنهاد وزارت راه و شهرسازی و تصویب هیأت وزیران تعدیل کند.
 
بر این اساس، طبق مصوبه هیئت وزیران که در جلسه 14 تیرماه کابینه و بنا به پیشنهاد شماره 02/100/47844 مورخ 10 آذرماه سال 93 وزارت راه و شهرسازی مورد تایید قرار گرفته، مبالغ دریافتی از مسافرین پروازهای داخلی و خارجی موضوع ماده فوق، به ترتیب از مبلغ 50 هزار ریال به مبلغ 70 هزار ریال و از مبلغ 250 هزار ریال به مبلغ 350 هزار ریال از زمان لازم الاجرا شدن این تصویب نامه تغییر می یابد." در برخی رسانه ها منتشر شد.
 
 سازمان هواپیمایی کشوری هرگونه دریافت ابلاغیه در خصوص افزایش نرخ بلیت هواپیما را تا این لحظه تکذیب کرد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها