بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۵۴۷۹۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
گسترش ناگهانی شبکه های اجتماعی موبایلی در جامعه باعث ایجاد پدیده های جدیدی شده است، طبق آمار منتشر شده، در سال 92 تنها دو ملیون نفر از شهروندان ایرانی در شبکه های اجتماعی موبایلی عضویت داشتند در حالی که این رقم در سال 94 به رقم باور نکردنی 40 میلیون نفر رسیده است؛ روندی که همچنان در حال گسترش است و امروز حتی چوپان ها هم برای خود گروه وایبری و تلگرامی دارند!
تدبیر24  :گسترش ناگهانی شبکه های اجتماعی موبایلی در جامعه باعث ایجاد پدیده های جدیدی شده است، طبق آمار منتشر شده، در سال 92 تنها دو ملیون نفر از شهروندان ایرانی در شبکه های اجتماعی موبایلی عضویت داشتند در حالی که این رقم در سال 94 به رقم باور نکردنی 40 میلیون نفر رسیده است؛ روندی که همچنان در حال گسترش است و امروز حتی چوپان ها هم برای خود گروه وایبری و تلگرامی دارند!
 
 موج سلفی انداختن در هرجا و هرزمان(!) یکی از تبعات این شبکه ها است که قاعدتا به دلیل عطش دیده شدن و منتشر کردن است؛ عکاسی و سلفی گرفتن در کلاس های تشریح پزشکی و انتشار آن در فضای مجازی، پدیده ای است که این روزها در حال فراگیر شدن است؛ پدیده ای که شاید در هیچ کجای دنیا مانند کشور ما به این صورت دیده نشود.
 
پارسینه بنا به وظیفه رسانه ای خود قبلا نیز با درج مطلب "یک حادثه شرم آور در جامعه پزشکی؛ اینستاگرام بازی با بدن بیمار! " به این موضوع پرداخته بود.
 
عکسهایی از این موج جدید را مشاهده می کنید:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
0
0
خوشبحال این خانمها و اقایان دکتر اینده
انتخاب همسر همکار هم خوبه یا بد؟؟؟؟!!
نیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
0
2
شما چرا عکسایی که این کثافتا به اشتراک گذاشتن رو باز تو خبرتون میزارین؟؟؟؟ خدا ازتون نگذره که حالم بد شد!! امثال این عوضیا قراره دکتر بشن همینه که فردا میشن لاشخور و جون آدما رو به راحتی میگیرن و تا پول نگیرن حاضر نیستن جون هیچ آدمی رو نجات بدن! پزشک اول از هر چیز باید انسانیت داشته باشه که اکثریتشون ندارن!!!!
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
0
2
اين کارها قلب آدم را سياه مى کند.
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها