بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۴۸۱۵
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
رئیس اداره امور داروخانه‌ها گفت: بازرسی‌های دوره‌ای و گاها ناگهانی که از داروخانه‌ها انجام می‌شود تخلفات بسیاری را آشکار می سازد.
تدبیر24  :سعداله پرویزی رئیس اداره امور داروخانه ها و توزیع سازمان غذا و دارو بیان کرد در هر داروخانه‌ ممکن است تخلفاتی صورت بگیرد، این تخلفات می‌تواند شامل فروختن داروها با قیمت‌های گزاف، فروش بدون نسخه‌ی داروهای نیازمند نسخه، فروش داروهای قاچاق و تقلبی و .. . باشد.
 
وی در خصوص چگونگی احراز تخلفات داروخانه‌ها عنوان کرد: وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اعزام بازرسی‌هایی در قالب نظارت‌های دوره‌ای و گاها ناگهانی این تخلفات را شناسایی و پیگیری می‌کند، علاوه بر این در صورت اعلام گزارش از سوی مردم به تخلفات رسیدگی می‌شود.  
 
رئیس اداره امور داروخانه ها و توزیع سازمان غذا و دارو گفت: بازرسی‌های دوره‌ای و ناگهانی داروخانه‌ها در سراسر کشور همواره انجام می‌شود.
 
پرویزی اظهار کرد:با توجه به تخلفی که داروخانه‌ها ممکن است انجام دهند،مجازاتهایی در نظر گرفته می‌شود البته پیش از اعلام مجازات‌ها، بازرسی‌های مختلف و مشخصی صورت می‌پذیرد.  
 
وی همچنین ادامه داد: فراخور تخلف صورت گرفته، داروخانه‌ همراه با تخلف به سازمان مربوطه معرفی می‌شود.به طور مثال اگر تخلف صورت گرفته در خصوص گران فروشی باشد داروخانه به تعزیرات معرفی می‌شود. اگر هم داروخانه به فروش داروی تقلبی اقدام کرده باشد،‌این تخلف به دادگاه انقلاب اسلامی گزارش می‌شود تا بررسی‌های لازم صورت گیرد.  
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها