بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۵۴۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۶
مدیر کل بحران استان البرز برآوردهای اولیه از میزان خسارت سیلاب در این استان را اعلام کرد.
تدبیر24:  ابوالقاسم باقری  درباره خسارات ناشی از سیل در روستاهای استان البرز خاطر نشان کرد: در پی بارش باران و سیلاب هفته گذشته در استان البرز، حدود 9 روستا دچار سیلاب شدند که در این بین روستای سیجان بیشترین خسارت را متحمل شد.

وی با بیان اینکه روستاهای شهرستانک، بالاطالقان، کندور، سپهسالار و ... از جمله روستاهایی بودند که سیلاب خساراتی را به آنان وارد کرده است، گفت: عملیات جستجو همچنان در این مناطق ادامه دارد و بر اساس اطلاعات ما، تنها یک خانم در استان البرز مفقود شده است و گزارش دیگری مبنی بر اعلام مفقودی نداشتیم.

مدیر کل بحران استان البرز رقم ریالی خسارات ناشی از سیل را 200 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: البته این برآورد اولیه از سیلاب است و کارشناسان ما می‌بایست بررسی‌های لازم در این خصوص را انجام دهند.

باقری خاطر نشان کرد: پس از قطعی شدن رقم خسارات به حادثه دیدگان، خساراتشان پرداخت خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها