بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۵۰۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
احمدرضا اسعدی بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون و مولف کتاب مدتی است به دلیل مشکلات مالی در مقابل سینما زرشک می فروشد!
تدبیر24احمدرضا اسعدی، بازیگر، نویسنده و مولف کتاب است که این روزها به دلیل مشکلات متعدد، در مقابل سینماها دستفروشی می کند.
طی روزهای گذشته خبری پیرامون دستفروشی احمدرضا اسعدی، هنرمند پیشکسوت سینمای ایران منتشر شد که باعث ناراحتی و آزردگی خاطر اهالی هنر شد، پیرو همین موضوع، ظهر روز پنج شنبه اول مرداد ماه جلسه ای با حضور احمدرضا اسعدی بازیگر و نویسنده و عوامل فیلم فردا برگزار شد و بنا بر تصمیم گروه تولید کننده فیلم و شخص تهیه کننده قرار شد تمامی مبلغی که از فروش فیلم بر پرده سینماها به تهیه کننده می رسد در اختیار احمدرضا اسعدی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران قرار بگیرد.
 
در این نشست صمیمانه احمدرضا اسعدی طی سخنانی عنوان کرد: من در تمامی طول زندگی ام آموختم که دستم را جلوی کسی دراز نکنم و این روزها هم که در مقابل سینما زرشک می فروشم، خداوند را شاکرم که برای امرار معاشم کسب روزی حلال می کنم.
 

 
این بازیگر سالهای دور سینمای ایران در ادامه حرف هایش گفت: اگر می خواهد حرفی از من در رسانه ها منعکس شود ، تمامی حرف من این است : «ما دانه های کنجدیم دلسوخته، با چشم دل ما را ببین».
 
در ادامه احسان دلاویز، تهیه کننده فیلم فردا یاد آور شد: زمانی که این خبر را خواندم بسیار شوکه شدم و دلم می خواست که کوچکترین کاری را برای شما انجام دهم. امیدوارم که هنردوستان در سینماها فیلم را ببیند تا مردم علاوه بر حمایت از سینمای مستقل و تماشای یک فیلم شریف، در حمایت از یک هنرمند پیشکسوت گام بلندی بردارند.
 
وی ادامه داد: طی صحبت هایی که با امیر حسین اعلم الهدی، مدیر گروه هنر و تجربه انجام شده است، تمام عواید فروش فیلم فردا به این هنرمند پیشکسوت تعلق خواهد گرفت.
 
فیلم فردا نخستین ساخته مهدی پاکدل و ایمان افشاریان از 19 خردادماه در گروه سینمایی هنر و تجربه در حال اکران است و تمامی فروش فیلم از آغاز اکران تا پایان آن متعلق به احمدرضا اسعدی است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها