بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۵۰۹۱
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
 تدبیر24:  ظریف و روحانی به همراه تعدادی از مسئولان و وزیران کشور در همایش سازمان های مردم نهاد سلامت و بیماران صعب العلاج شرکت داشتند.


نام دختری که با صحبت هایش برای تشکر از ظریف و صالحی و رئیس جمهور اشک حضار و همچنین روحانی، ظریف و صالحی را در آورد مژگان خطیبی است. مجری مراسم همایش ملی سازمان های مردم نهاد سلامت در برج میلاد او را نیازمند پیوند ریه معرفی می کند.


به روی سن می آید تا به نمایندگی از سازمان های مردم نهاد سلامت و بیماران صعب العلاج از ظریف و صالحی تشکر کند.کمی طول می کشد تا به روی سن بیاید.مجری می گوید: تاخیر ایشان هزار مفهوم دارد.

دختر جوان پس از سلام و چند لحظه مکث می گوید اگر اکسیژن را از صورتم بردارم... پس از آن گریه مجالش نمی دهد تا جمله اش را به پایان برساند. 


 حال و هوای سالن با حضور این دختر بیمار سنگین و حزن آلود شد و اشک در چشمان بسیاری حلقه زده است؛ چهره ظریف و صالحی نیز که روی سن ایستاده اند گرفته است.

 دختر ادامه می دهد فقط چند لحظه می خواهم اکسیژن را بردارم. سپس اکسیژن را از صورت خود برمی دارد و می گوید: طرح تحول سلامت برای من و همه بیماران یعنی اکسیژن؛ یعنی درمان؛ یعنی زندگی. 


وی در همین حال که اشک هایش جاری است اضافه می کند: آقای ظریف؛ آقای صالحی؛ رئیس جمهور به خاطر امید به زندگی که به من و همه بیماران صعب العلاج دادید از شما متشکرم. در طول چند دقیقه ای که برای تقدیر از تیم هسته ای به روی سن آمده هم لبخند می زند؛ هم می گرید و هم تشکر می کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
14
2
حرکتهای پوپولیستی
درضمن باید بیش از هر چیز بر صنعت هسته ای کشور گریه کرد
بهبار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
4
اشک ظریف و صالحی
نه روحانی
*
به ناشناس پوپولیست سابق هم اعتنایی نکنید .
ناشناس
|
United Kingdom
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
1
1
عوامگرایی رو کسایی که نونشون تو هسته ایه خوب پیاده میکنن .
Pحس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۲
0
4
قابل توجه چپاولگران دولت پاک ببینند اموال چه کسانی را تاراج کردند حتما روزی رودرروی قاضی عادلی خواهید ایستاد که نامش خداست اگر ایمان دارید تدبیر 24مردی چاپ کن
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها