بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
ما قبل از آن که حالت خوابیدن خود را تغییر دهید، بهتر است با روش خوابیدن و تاثیرات مثبت و منفی که بر بدن تان می گذارد، آشنا شوید.
تدبیر24:ما قبل از آن که حالت خوابیدن خود را تغییر دهید، بهتر است با روش خوابیدن و تاثیرات مثبت و منفی که بر بدن تان می گذارد، آشنا شوید.
 
خوابیدن به پشت
 
تاثیرات مثبت: این حالت خوابیدن وزن بدن شما را متعادل و ارگان های درونی تان را تنظیم، از گردن درد و کمردرد نیز جلوگیری می کند. فقط یادتان باشد بالشی زیر زانوهایتان بگذارید تا کمرتان آسیب نبیند.
 
تاثیرات منفی: اگر عادت به خر و پف دارید، بهتر است به پهلو بخوابید زیرا خوابیدن به پشت خر و پف تان را زیاد می کند.
 
خوابیدن به پهلو
 
تاثیرات مثبت: این حالت خوابیدن طوری که زانوهایتان را به داخل خم می کنید شبیه حالت خوابیدن جنین است. با قرار دادن یک بالش بین دو پای تان می توانید از فشاری که به کمرتان وارد می شود، جلوگیری کنید. قرار دادن یک بالش زیر گردن نیز ضروری است. اگر از سوزش معده رنج می برید، برای کاهش درد، به پهلوی سمت چپ خود بخوابید.
 
تاثیرات منفی: شانس به شما روی آورده است زیرا این حالت خوابیدن هیچ تاثیر منفی بر بدن شما نخواهد داشت.
 
خوابیدن روی شکم (دمر)
 
تاثیرات مثبت: اگر کمردرد دارید، این حالت خوابیدن فشار وارده بر مهره های کمرتان را کاهش می دهد. حتما شما هم می دانید که پس از یک روز سخت کاری، خوابیدن در این حالت واقعا به آدم احساس آرامش می دهد. ورزشکاران این حالت را در یوگا نیز بکار می برند (البته بالش های زیادی مورد نیاز است).
 
تاثیرات منفی: اگر عادت دارید که روی شکم تان بخوابید، این را بدانید که این حالت خوابیدن خطرات زیادی دارد. خوابیدن به صورت دمر، قوس طبیعی کمر را پس از مدتی صاف می کند و موجب می شود که سرتان هر روز به یک سمت خم شود که خود باعث آسیب به گردن و چین و چروک صورت تان می شود. به علاوه با فشاری که به عصب های شما وارد می آورد، موجب خواب رفتن بدن تان می شود.
 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها