بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۵۲۶۳
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۶
این بار گزارشی فوق فوق العاده عجیب از روز نامه دیلی اکسپرس انگلیس: دختر نوجوانی که می‌خواهد با پدر خود ازدواج کند و صاحب فرزند شود!!!
  تدبیر24:  این بار گزارشی فوق فوق العاده عجیب از روز نامه دیلی اکسپرس انگلیس: دختر نوجوانی که می‌خواهد با پدر خود ازدواج کند و صاحب فرزند شود!!!
در این گزارش آمده است که این دختر در گفتگو با نشریه (ساینس آو اس) اظهار داشته که من و مادرم سال‌هاست که جدا از پدر زندگی می‌کنیم و در واقع آخرین دیدار من تا قبل از آشنایی دوباره با وی مربوط به سال‌ها پیش وقتی که من چهار ساله بودم می‌شود. آشنایی دوباره این دختر و پدرم با یک پیام در یکی از شبکه‌های اجتماعی به وجود آمد و این رابطه ی غیرعادی آغاز شد و پس از یک هفته این رابطه از حد مشروع گذشت و دختر زندگی در کنار پدر را انتخاب کرد البته نه به‌عنوان زندگی پدر – فرزندی بلکه به‌عنوان یک زندگی زناشویی که قصد بچه دار شدن نیز دارد!!!
ازدواج با دختر , عروسی پدر و دختر
ا
این دختر در توجیه این عمل عجیبش می‌گوید: من با هیچ مرد دیگری جز پدرم احساس راحتی نمی‌کنم و تنها انتخاب من برای ازدواج پدرم است!!
او اضافه می‌کند که هم اکنون مادربزرگ و پدربزرگ پدری‌اش از این رابطه باخبر هستند و به‌زودی می‌خواهد مادرش که هنوز از این جریان بی خبر است را نیز در جریان این رابطه قرار دهد. وی ادامه می‌دهد و می‌گوید من تمام تلاشم را انجام می‌دهم که هرچه سریع تر این ازدواج صورت گیرد و برای این کار قصد مهاجرت به نیوجرسی را که این نوع ازدواج در آنجا مجاز است را دارد. همچنین در پاسخ به این سؤال که احتمال دارد پس از این ازدواج فرزندانش با مشکلات ژنتیکی مواجه شوند، گفت: چنین اعتقادی ندارم. و در انتها نیز اضافه کرد که قصد ندارد فرزندانش از این موضوع که پدرشان همان پدربزرگشان است را با خبر کند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲۲
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
1
خدایا چی بگم؟؟
مگر ازدواج با محارم ممنوع و خلاف عرف و شرع نیست؟؟
چرا ازدواج با همجنس و محارم داره شروع میشه؟؟
...
مرد مشهدی
رشید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
0
4
واقعا این اخبار حالم را بد و قلبم را به درد می آورد -
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
این تصویر مربوط به پدری می شود که به علت بالا بودن سن امکان دیدن عروسی دخترش را ندارد وبه همین خاظر یک عروسی نمادین برگزار کرده که دخترش را در لباس عروسی قبل از مرگ ببیند .این مطالب چیه نوشتین؟؟
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
0
0
اینا چیه نوشتین؟!!
این پدر مبتلا به سرطانه و تا چند وقت دیگه بیشتر زنده نیست و این مراسم ازدواج نمادین رو برای دختر یازده سالش گرفته که دخترش رو توی لباس عروس ندیده نمیره!!
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
0
0
همونی جعم. مبگن مگه میشه مگه داریم
کلوچه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۷
0
0
حالم بهم خورد
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها