بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۵۴۹۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۱
مدیران سایت توییتر می گویند علیرغم رشد درآمدی 61 درصدی هنوز هم بسیاری از کاربران این سایت نمی دانند چگونه و چرا باید از این سایت استفاده کنند و همین امر رشد تعداد کاربران آن را کُند کرده است.
 تدبیر24: مدیران سایت توییتر می گویند علیرغم رشد درآمدی 61 درصدی هنوز هم بسیاری از کاربران این سایت نمی دانند چگونه و چرا باید از این سایت استفاده کنند و همین امر رشد تعداد کاربران آن را کُند کرده است.
 
 حتی در میان کاربران عادی این سایت تعداد افرادی که آن را به طور روزانه کنترل می کنند کمتر از کل تعداد اعضای آن است و این امر زنگ خطر را برای توییتر به صدا درآورده است.
 
کارشناسان معتقدند سایت توییتر سایتی سهل الوصول برای استفاده نیست و کاربران با یک بار نگاه متوجه نحوه استفاده از آن نمی شوند. لذا باید طراحی توییتر به گونه ای تغییر کند که هر فرد تازه واردی به سرعت به کارکرد آن پی ببرد.
 
با افزایش درامد توییتر میزان زیان آن نسبت به یک سال قبل به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. با این حال میزان فعالیت کاربران در توییتر نسبت به ابتدای سال 2015 کاهش قابل ملاحظه ای نشان می دهد. تعداد کاربران توییتر هم در سه ماه قبلی تنها دومیلیون نفر افزایش یافته و به 304 میلیون نفر در کل جهان رسیده است. البته 12 میلیون نفر هم در کشورهای در حال توسعه از خدمات پیامک تلفن همراه برای ارسال پیام بهره می گیرند.
 
درآمد سه ماهه دوم سال 2015 توییتر هم 502 میلیون دلار بوده که نسبت به رقم 312 میلیون دلار در مدت مشابه سال قبل رشد خوبی داشته است. با این حال این درآمد به معنای زیان 137 میلیون دلاری است. به خصوص که توییتر در بازار سهام هم عملکرد خوبی نداشته و در سه ماهه دوم سال جاری میلادی به ازای هر سهم 21 سنت ضرر کرده است. این ضرر در مدت مشابه سال قبل 24 سنت به ازای هر سهم بوده است.
برچسب ها: تدبیر24 ، توییتر ، سایت
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها