بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۵۵۵۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۵
نوزادی سه ماهه در جواب به پدرش که به او گفت دوستش دارد ،گفت "دوستت دارم". کودکان معمولا از 18 ماهگی شروع به حرف زدن می کنند و در 3 ماهگی تنها صداهایی که می شنوند را تکرار کرده و یامی توانند به اجسامی که اطرافشان هستند، اشاره کنند؛کودکان در 3 ماهگی ممکن است بتوانند جمله ای که می شنوند را تکرار کنند اما نه به صورت کامل.
تدبیر24:نوزادی سه ماهه در جواب به پدرش که به او گفت دوستش دارد ،گفت "دوستت دارم".
 کودکان معمولا از 18 ماهگی شروع به حرف زدن می کنند و در 3 ماهگی تنها صداهایی که می شنوند را تکرار کرده و یامی توانند به اجسامی که اطرافشان هستند، اشاره کنند؛کودکان در 3 ماهگی ممکن است بتوانند جمله ای که می شنوند را تکرار کنند اما نه به صورت کامل.
 
انتشار فیلم این نوزاد 3 ماهه که 200 هزار بیننده داشته است بینندگان را نیز همچون پدرش،شگفت زده کرد.
 
پدر این نوزاد با او در حال بازی کردن و حرف زدن بود که به پسرش گفت "دوستت دارم" و پسرش پس از کمی بازی و در آوردن صداهایی در پاسخ همین جمله را تکرار کرد"دوستت دارم" .
 
گفتنی است این اولین کودکی نبود که اینگونه در این سن احساس خود را بیان کرد؛بلکه در ماه گذشته نیز نوزادی هفت هفته ای احساس و عشقش را به زبان آورد.
 





 

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها