بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 23
کد خبر: ۵۵۵۷۴
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
تدبیر24:   این جوان عصر سه شنبه در بزرگراه امام خمینی (ره) شهر کرمان ابتدا تلاش کرد راننده این خودرو که خانمی جوان بود را از خودروی سواری پیاده کند اما با مقاومت این زن روبرو شد.
راننده خانم که درب های خودرو را قفل کرده بود قصد داشت حرکت کند اما ناگهان مرد جوان خود را بر روی شیشه جلو خودرو انداخت و در این شرایط خودرو به حرکت درآمد.
زن جوان مسافتی را با سرعت نسبتا بالا پیمود تا شاید این مرد از جلو خودرو پایین بیفتد اما وی خود را محکم به شیشه چسبانده بود و تعدادی از شهروندان با پارک کردن خودروهایشان در حاشیه بزرگراه نظاره گر ماجرا بودند.
در حالی که راننده خانم به رانندگی در بزرگراه ادامه می داد مرد جوان با فریادهای پی در پی از راننده خودروی دیگر که همراه آنها بود می خواست جلو خودرو بپیچد و باعث توقف آن شود.
زن جوان پس از طی مسافتی مجبور شد وارد خیابان فرعی در همان محدوده شود و سرانجام خودرو متوقف شد.
پس از یک کتک کاری مفصل بین این زن و مرد، هر دو با تلفن همراه با پلیس ۱۱۰ تماس گرفته و منتظر ماندند تا ماموران انتظامی سر برسند.
تعدادی از شهروندان که این ماجرا را تعقیب کرده بودند، تلاش داشتند این دو نفر بویژه مرد جوان را آرام کنند.

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها