بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۵۵۶۰۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۵
یک مسابقه نمادین فوتبال بین افراد سندروم دان و تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان با محوریت اخلاق و عدم خشونت در فوتبال برگزار شد
 تدبیر24: دبیر فراکسیون معلولان مجلس با اعلام این خبر  گفت: اولین جشنواره سندروم دان مستطیل سبز با موضوع «اخلاق در فوتبال» چهارشنبه در ورزشگاه تختی سیرجان با حمایت تیم فوتبال گل گهر سیرجان و خیریه نیکان برگزار شد.

احمد فدایی افزود: در این جشنواره یک مسابقه دوستانه نمادین بین تیم گل‌گهر سیرجان و تیم منتخب دیوار 47 متشکل از افراد سندروم دان برگزار شد.

به گفته فدایی، این مسابقه فرهنگی ورزشی با استقبال خوب مردم شهر سیرجان و سایر شهرهای کشور مواجه شد که تیم سندروم دان موفق شد با نتیجه‌ی 5 بر صفر تیم لیگ دسته یکی گل‌گهر که متشکل از بازیکنان حرفه‌ای است را شکست دهد. البته در این مسابقه همه برنده بودند و بازیکنان گل‌گهر به راحتی اجازه می‌دادند تا سندروم دانی‌ها به آنها گل بزنند!

وی ادامه داد: هم‌چنین در این جشنواره که توسط بنیانگذار دیوار 47 و حمایت‌های معنوی فراکسیون معلولان مجلس انجام شد، طی فراخوانی از کلیه معلولان سندروم دان کشور برای ارسال انواع محصولات هنرهای دستی، داستان، شعر و نقاشی با موضوعیت «اخلاق در فوتبال» دعوت به عمل آمده بود و با استقبال خوبی از طرف خانواده‌های افراد دارای سندروم دان مواجه شد.

دبیر فراکسیون معلولان مجلس با بیان این‌که تعداد 160 محصول از سراسر کشور از جمله کارهای ماکت، شعر، داستان و نقاشی در این جشنواره حضور داشتند، گفت: یکی از برنامه‌هایی که حضور معلولان را در سطح اجتماع پررنگ می‌کند برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی است.

فدایی اظهار کرد: هنرمندانی از برنامه‌ی خندوانه و نماینده فدراسیون فوتبال در این جشنواره حضور یافتند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها