بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۵۵۶۲۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
پنجاه و هشتمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان به ریاست دکتر گودرزی در محل این وزارتخانه برگزار شد.
 تدبیر24: در این جلسه مناف هاشمی معاون توسعه منابع و پشتیبانی و پاسوار دبیر برنامه ششم توسعه گزارشی از روند پیشرفت این برنامه در بخش ورزش و جوانان ارائه کردند.

پاسوار نقاط قوت این گزارش را توجه جدی به مباحثی مانند اقتصاد و ورزش، ورزش و کیفیت زندگی، دیپلماسی ورزش و رویکرد جدید وعلمی و تدوین برنامه با توجه به مباحث بالا دانست.

وی افزود: از دیگر نکات قوت مورد توجه ما در تدوین احکام این برنامه، مشارکت با وزارت آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری است.

دکتر گودرزی با تشکر از زحمات زیاد آقای پاسوار گفت: تمامی موارد و احکام پیشنهادی بایستی مبتنی برموارد علمی و بررسی دقیق وضع موجود و کاملا اجرایی و پیشنهادی بایستی مبتنی بر موارد علمی و بررسی دقیق وضع موجود و کاملا اجرایی و واقعی باشد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: سهم ورزش و جوانان را در احکام برنامه ششم توسعه افزایش بدهیم و مورد توجه قرار بگیریم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان،‌ در بخش دیگری دیگری از نشست شورای معاونات افشین مولایی مدیر کل دفتر برنامه ریزی آموزشی گزارشی از نظام جامع آموزش ارائه کرد.

مولایی گفت: نظم دادن به آموزش فدراسیون ها، ایجاد یک نگرش، استاندارد بین المللی در موضوع آموزش و ایجاد تعامل آموزش و شفاف بین ادارات کل فدراسیون ها از جمله اهداف نظام نامه آموزش و وزارت ورزش و جوانان است.

گودرزی با اشاره به اینکه آموزش امری فانتزی و هزینه‌ا‌ی نیست، گفت: آموزش اثر بخش و با برنامه بر بهبود شرایط سازمانی آثار خوبی دارد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در موضوع آموزش در برخی فدراسیون ها با توقف و عدم رشد مواجه هستیم به طور مثال مدارس فوتبال زیادی در کشور داریم ولی تاثیر چندانی بر رشد فوتبال کشور ندارد.

گودرزی گفت: مساله آموزش مورد تاکید وزارتخانه است انتخاب و کیفیت و تخصص این افراد به عنوان یک مساله تعلیم و تربیتی مدنظر ما خواهد بود.

در آخرین بخش نشست شورای معاونان مازیار ناظمی رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان گزارشی از فعالیتهای رسانه ای وزارتخانه و نظر سنجی سردبیران ورزش و جوانان به دکتر گودرزی و معاونین ارائه کرد.
برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها